نسخه چاپی

برگزاری مراسم روز دانشجو بدون حضور تشكل‌های دانشجویی

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: متاسفانه امروز مانند سال گذشته مراسم روز دانشجو به دلیل تنگ نظری بدون حضور تشكل‌های دانشجویی برگزار شده و فرصتی برای بیان نقطه نظرات دانشجویان و این تشكل‌ها اختصاص داده نشده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمید رسایی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس با تبریک روز 16 اذر به دانشجویان و دانشگاهیان گفت: متاسفانه امروز مانند سال گذشته مراسم روز دانشجو به دلیل تنگ نظری بدون حضور تشکل‌های دانشجویی برگزار شده و فرصتی برای بیان نقطه نظرات دانشجویان و این تشکل‌ها اختصاص داده نشده است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: رئیس‌جمهور فقط خودشان در دانشگاه سخنرانی کرده‌اند که البته باز هم به مجلس در این سخنرانی حمله کردند چند ماه قبل نیز در مراسم بازگشایی دانشگاه همین اتفاق افتاد و روحانی اظهار تاسف کرد که چرا برنامه‌ریزی این جلسه به صورتی بوده است که برای تشکل‌های دانشجویی وقتی برای صحبت گذاشته نشده است.

وی در ادامه افزود: روحانی بیان کرده بود که من آمده بودم به دانشگاه برای شنیدن سخنان دانشجویان و نه حرف زدن.

رسایی خطاب به رئیس‌جمهور بیان داشت: چرا آن تاسف دیروزتان را امروز جبران نکردید و اگر قرار است روحانی روز دانشجو برود دانشگاه و برای کارمندان صحبت کنند روز کارمند به دانشگاه بروند و صحبت کنند چرا روز دانشجو می‌روند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: رئیس‌جمهور در پیام خود در همایش اعتدال خود می‌گوید که هدف اصلی همایش اعتدال این است که اجازه دهیم افراد حرف‌شان را بزنند و امروز سخنرانی همسر شهید علی‌محمدی، شریعتمداری و چندین نفر از نمایندگان مجلس در دانشگاه‌ها را لغو کردند از جمله سخنرانی خود بنده را در قم لغو کردند.

وی درادامه افزود: روحانی می‌گوید یک اقلیتی در دانشگاه خوشحال نیستند بروند و خوشحالی‌شان را در جای دیگر جبران کنند.

رسایی خطاب به روحانی گفت: بروید در صف نانوایی تا بفهمید آن اقلیتی که خوشحال نیستند چه کسانی هستند و چرا خوشحال نیستند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: یکی از آقایانی که در رسانه‌های دولتی به عنوان مشاور رئیس‌جمهور معرفی می‌شود 30 شاخص برای جامعه معرفی کرده که یکی از آن شاخص‌ها از خودباختگی است جامعه‌ای که به شهروندان آن ویزا بدهد.

وی خاطرنشان کرد: چه قدر خود باختگی چه قدر غرب‌زدگی، تقی‌زاده ملعون سرش را از گور بیرون آورده و می‌گوید دارید مرا رو سفید می‌کنید غرب زده‌ها !ای کسانی که نفوذ کردید به اسم اعتدال، این اعتدال نیست این کاریکاتور اعتدال و این دروغ است.

۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...