نسخه چاپی

وزیر علوم برخلاف وعده خود عمل كرد

یك فعال سیاسی گفت: لغو سخنرانی افراد با هر تفكری برخلاف وعده مسئولان دانشگاه و وزیر علوم است كه خبر از نشاط سیاسی دانشگاه داده‎اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، ناصر ایمانی یک فعال سیاسی با اشاره به لغو مجوز سخنرانی آقای شریعتمداری و برخی افراد دیگر در دانشگاه‌های کشور گفت: عدم صدور مجوز یا لغو مجوز برای سخنرانی افراد در دانشگاه‌ها نشان از بسته بودن فضای سیاسی دانشگاه دارد.

وی افزود: فضای دانشگاه با روندی که در پیش گرفت است نشان می‌دهد که مخالف آزاد اندیشی دانشجویان است.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به لغو سخنرانی شریعتمداری و امثال آن ابراز کرد: لغو سخنرانی افراد با هر تفکری برخلاف وعده مسئولان دانشگاه و وزیر علوم است که خبر از نشاط سیاسی دانشگاه داده‎اند.

ایمانی اضافه کرد: مسئولان دانشگاه حرکت زشتی انجام داده‎اند و باید دلیل این حرکت زشت را توضیح دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون مسئولان دانشگاه نسبت این موضوع سکوت کرده‎اند، از مسولان دانشگاه درخواست کرد تا دلایل خود را در یک بیانیه توضیح دهند.

ایمانی ابراز کرد: فضای دانشگاه فضای آزاد اندیشی است باید افراد با عقیده‌های متفاوت چه ما خوشمان بیاید چه نیاید در این مکان حضور پیدا کنند و نقطه نظرهای خود را بیان کنند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: در این صورت است که دانشجویان می‌توانند از طریق تفکر بهترین نظر و راه را انتخاب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که مسئولان شعار آزادی بیان به خصوص فضای باز دانشجویی و امنیتی نبودن آن را مطرح می‌کنند باید آن را عملی کنند در حالیکه این شعار در روز دانشجوی امسال محقق نشد.

۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...