نسخه چاپی

نقش فرماندهی و كنترل در انتقال به موقع اطلاعات فتنه 88 به فرماندهی كل سپاه

فرمانده قرارگاه مركزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: مراكز فرماندهی و كنترل بسیج باید لحظه به لحظه در بحث مأموریت راهیان نور حضور موثر و مفید داشته باشند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، نخستین همایش تخصصی مسئولین مراکز فرماندهی و کنترل بسیج در سالن اجتماعات شهید کاوه مجتمع فرهنگی تربیتی میعاد با حضور سردار فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، حسن شکراللهی مسئول مجتمع فرهنگی تربیتی میعاد مشهد و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

سردار فضلی جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین در این همایش سراسری، ضمن بیان خاطراتی از عملیات غرور آفرین کربلای 5 در سال 65 و چگونگی طراحی و اجرای تک به دشمن و تصرف دژ شلمچه اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی با امدادهای خود رزمندگان اسلام را در پیروزی و غلبه بر دشمن یاری کرده و نصرت الهی را به سربازان آقا امام زمان (عج) هدیه فرمود.

وی مرکز فرماندهی و کنترل را بسیار با اهمیت توصیف کرده و از آن به عنوان کمک فرماندهی در ابلاغ فرامین و اجرای دستورات نام برد و تصریح کرد: نقش فرماندهی و کنترل در انتقال به موقع اخبار و اطلاعات فتنه 88 به فرماندهی کل سپاه جهت تصمیم سازی به موقع در مقابله با تحرکات آشوبگران ستودنی بود.

سردار فضلی تأکید کرد: دشمن در فتنه 88 گمان می‌کرد که می‌تواند پس از دستیابی به ام القرآی جهان اسلام به اهداف شومش برسد اما بصیرت و آگاهی مردم در اطاعت از نائب امام زمانشان (عج) موجب شد تمامی نقشه‌ها خنثی شود. فتنه 88 جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن بود به گونه‌ای که همانند فتنه 88 را در صدر اسلام می‌توان مشاهد کرد.

وی افزود: ایجاد تردید میان مردم مهم‌ترین هدف دشمن بود اما در این میان مردم اهل بصیرت در دفاع از ولایت‌فقیه پیروز میدان شدند تا در اطاعت از ولی شان شرمنده شهدا و امام شهدا نباشند و این شد که گیلانیان حماسه 8 دی و ملت ایران حماسه 9 دی را آفریدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تأکید کرد: مراکز فرماندهی و کنترل باید لحظه به لحظه در بحث مأموریت راهیان نور حضور موثر و مفید داشته و با کنترل و دریافت به موقع مسئولین را در امر این حرکت عظیم الهی قرار داده و هر گونه اتفاقی را به موقع اطلاع‌ رسانی کنند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...