نسخه چاپی

طرح تحول سلامت دغدغه درمان خانواده ها را به حداقل رسانده است

استاندار خراسان شمالی گفت: خوشبختانه با اجرای طرح تحول سلامت دغدغه خانواده ها برای تأمین هزینه درمان به حداقل رسیده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی اکبر پرویزی صبح دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح های خدماتی و عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، اظهار کرد: پیش از اجرای این طرح بیشترین مراجعان به دستگاه هایی نظیر استانداری و سایر نهادها خانواده های گرفتار بیماری ها و درمان بودند اما با شروع طرح تحول سلامت تعداد مراجعان مربوط به این بخش به حداقل رسیده است.

وی با بیان این که اجرای طرح تحول سلامت دغدغه خانواده ها برای تأمین هزینه درمان را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، افزود: اجرای چنین طرحی در حوزه سلامت در بیش از سه دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است.

به گفته نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی در جریان این طرح هشت میلیون نفر در کشور و ۹۰ هزار نفر در این استان اقدام به دریافت دفترچه بیمه کردند که یکی از مزیت های خوب این طرح عدم تبعیض بین دفترچه های بیمه است.

وی عنوان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده افزون بر ۹۰ درصد مردم خراسان شمالی از اجرای طرح تحول سلامت رضایت دارند.

پرویزی اضافه کرد: وزارت بهداشت و درمان توجه زیادی به گسترش و توسعه حوزه درمان در روستاها، سیستم ارجاع و پزشک خانواده دارد که در این زمینه نیز در حال حاضر شاهد اقدامات خوبی در سطح استان هستیم.

استاندار خراسان شمالی در ادامه در مورد اولویت های این استان در بخش بهداشت و درمان ساخت و تقویت دو بیمارستان بجنورد و شیروان را از جمله این اولویت ها برشمرد و اظهار امیدواری کرد که این بیمارستان ها تا سال ۹۵ به بهره برداری برسند.




۱۳۹۳/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...