نسخه چاپی

پرترافیك‌ترین فرودگاه كشور در تعطیلات نوروز

مدیر روابط‌ عمومی شركت فرودگاه‌ها گفت: فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با پنج‌ هزار و 827 نشست و برخاست پرواز در میان فرودگاه‌های كشور پرترافیك‌ترین فرودگاه در تعطیلات نوروز بود.

به گزارش نما به نقل از روابط‌ عمومي شرکت فرودگاه‌های کشور، فرودگاه بين‌المللي مهرآباد با پنج‌ هزار و 827 نشست و برخاست پرواز در ميان فرودگاه‌هاي کشور پرترافيک‌ترين فرودگاه در تعطيلات نوروز بود.

مدير روابط‌ عمومي شرکت فرودگاه‌ها گفت: همزمان با سفرهاي نوروزي (25 اسفند تا 15 فروردين) 678 هزار و 83 مسافر در فرودگاه بين‌المللي مهرآباد اعزام و پذيرش شده‌اند.

وي افزود: در مجموع 22 هزار و 761 نشست و برخاست در فرودگاه‌هاي کشور صورت گرفته است و دو ميليون و 773 هزار و 163 مسافر اعزام و پذيرش شده‌اند.

يداله آقائي‌صائم با اشاره به رشد 26 درصدي پروازهاي فرودگاه‌ امام‌خميني(ره) در سفرهاي نوروزي گفت: اين فرودگاه با سه هزار و 798 نشست و برخاست و اعزام و پذيرش 550 هزار و 511 مسافر رتبه دوم را در تعداد پرواز و جابجايي مسافر کسب کرده ‌است.

به گفته وي، فرودگاه بين‌المللي امام‌(ره) در جابجايي مسافر نيز با رشد 19 درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده است. مدير روابط‌عمومي شرکت فرودگاه‌ها همچنين اظهار داشت: فرودگاه‌هاي مشهد، کيش، شيراز و اصفهان در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفته‌اند.

فرودگاه‌ مشهد، کيش، شيراز و اصفهان در زمره فرودگاه‌هايي است که بيش از يک‌هزار پرواز و بيش از يک‌صد هزار مسافر در كارنامه خود دارد.

۱۳۹۴/۱/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...