نسخه چاپی

اظهارنظر احسان حدادی درمورد كی‌روش

نایب قهرمان پرتاب دیسك المپیك گفت: به نظرم كی‌روش باید در ایران بماند چرا كه مردم او را می‌خواهند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، احسان حدادی در خصوص برنامه‌های آینده خود اظهار داشت: در حال حاضر در تهران و به تنهایی تمرین می‌کنم و فعلا خبری از مربی خارجی نیست.

وی ادامه داد: به دنبال اخذ روادید آلمان هستم تا به این کشور سفر کنم و با یک مربی آلمانی برای مربیگری‌ام وارد مذاکره شوم. این مربی آلمانی یکی از هم دوره‌های مربی هارتینگ قهرمان المپیک است.

قهرمان بازی‌های آسیایی با اشاره به شرایط کنونی فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: متاسفانه فعلا کسی در فدراسیون نیست که دستور بدهد و ما نمی‌دانیم با چه کسی طرف هستیم. در خصوص ویزای آلمان آقای هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در حال پیگیری امور است. در هر صورت امیدوارم هرچه زودتر کسی به فدراسیون دوومیدانی بیاید و ما بدانیم با چه فردی طرف حساب هستیم.

حدادی خاطرنشان کرد: نهم خردادماه باید برای شرکت در مسابقات لیگ الماس به آمریکا بروم. در حال حاضر هم تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات پیگیری می‌کنم.

نایب قهرمان المپیک در خصوص حضور خود در ورزشگاه آزادی برای دیدار پرسپولیس و النصر عنوان کرد: برای اولین بار به ورزشگاه آزادی رفتم. گاهی افراد به بزرگی یکسری از تیم‌ها افتخار می‌کند. بحث آن روز بحث آبی و قرمز نبود بلکه یک بحث ملی بود به همین دلیل من هم به وظیفه ملی خود عمل کردم و به ورزشگاه رفتم.

وی در پایان این گفت‌وگو یک نظر فوتبالی هم داد و گفت: کی‌روش باید در ایران بماند چرا که مردم او را می‌خواهند. فوتبال ایران با کلاس‌تر از گذشته بازی می‌کند. درست است که فوتبال آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفته اما تیم ملی واقعا زیباتر از گذشته بازی می‌کند.

۱۳۹۴/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...