نسخه چاپی

نظر رئیس دوومیدانی در مورد سفر احسان حدادی به آمریكا

عکس خبري -نظر رئيس دووميداني در مورد سفر احسان حدادي به آمريکا

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد سفر احسان حدادی به آمریكا توضیحاتی را ارائه كرد.

به گزارش نما، احسان حدادی اعلام کرده است می‌خواهد برای برگزاری چند مسابقه راهی آمریکا شود که این موضوع با توجه به شرایط موجود با واکنش‌هایی روبرو بوده و برخی نسبت به این سفر انتقاد کرده‌اند.

بر همین اساس هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در این مورد اظهار داشت: ما در روز اول آغاز اردوها گفتیم با توجه به شرایط خاص کشور برای کلیه ورزشکاران اردوی برون‌مرزی نداریم و همه اردوها در داخل کشور برگزار می‌شود. هر کس هم قصد دارد به اردوی خارجی برود باید با هزینه شخصی یا اسپانسرش باشد.

وی افزود: برنامه ما این است که بعد از مسابقات قهرمانی کشور شرایط ورزشکاران را ارزیابی کنیم و آنهایی که صلاحیت حضور در مسابقات بین‌الملی را داشته باشند با تأیید کمیته فنی اعزام شوند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: برای احسان حدادی هم به همین شکل است. او برنامه سفر به آمریکا را دارد و بعد از مسابقه آغاز فصل قهرمانی کشور در خرم‌آباد کمیته تخصصی پرتاب‌ها موضوع را بررسی می‌کند. او در آمریکا اردویی ندارد و فقط برای مسابقه برنامه دارد.

صیامی با اشاره به اینکه حدادی یک قهرمان ملی است و نباید او را نادیده بگیریم، اظهار داشت: احسان به هر شکلی حساب کنیم شانس اول مدال دو و میدانی در بازی‌های آسیایی است و ما هم تلاش‌مان را برای هرچه بهتر آماده شدن او انجام می‌دهیم البته خود او هم در این مدت همکاری‌های بسیار خوبی با فدراسیون داشته و کاملاً شرایط را درک کرده است.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...