نسخه چاپی

مهم ترین عامل نگرانی در بین جوانان

عضو كمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی از بیشترین عامل نگرانی در بین جوانان خبر داد و گفت: اشتغال جوانان چه برای تحصیل كرده ها و چه برای غیر تحصیل كرده ها بیشترین مشكل و نگرانی ها را ایجاد كرده است.

به گزارش نما، فاطمه رهبر در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جوان گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر در حوزه نوآوری و فکر و اندیشه جوانان اتفاقات خوبی افتاده است و معاونت هایی که در دستگاه های مختلف شکل گرفته بویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همه بر پایه نوآوری اندیشه و فکر جوانان در جهت پیشرفت علم و اهداف کشور برنامه ریزی شده است.

رئیس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی همچنین به برخی مشکلات جوانان اشاره کرد و افزود: متاسفانه این روزها خبرهای خوبی از معضلات و مشکلات اجتماعی که جوانان با آن ها در گیر هستند، نمی شنویم و مسئولین باید در این باره چه به لحاظ فرهنگی و چه به لحاظ اجتماعی و اقتصادی چاره ای بیاندیشند و به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات جوانان جامعه با تغییر در نگرش فرهنگی و یا تغییر ذائقه های فرهنگی اجتماعی می تواند برطرف گردد.

رهبر به اقدامات مجلس در این راستا اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی برای حل بسیاری از مشکلات جوانان از جمله مشکلات اقتصادی، اجتماعی و بیکاری آن ها تاکنون با کمیسیون های دولت همفکری داشته و از انان درخواست نمودیم که در این زمینه لایحه ای را به مجلس ارائه دهد.

وی با بیان اینکه اشتغال جوانان امری است که باید برای همه و در همه زمینه ها فراهم گردد، گفت: با توجه به اینکه اشتغال جوانان از مهم ترین عوامل نگرانی جوانان به ویژه دختران جوان تحصیل کرده محسوب می گردد همه مسئولین باید عزمشان را جزم کنند تا برای زمینه سازی اشتغال جوانان گامی موثر برداشته شود چراکه نسل جوان سرمایه های یک جامعه به حساب می آیند.

۱۳۹۴/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...