نسخه چاپی

تامین گوسفند مورد نیاز برای ذبح عید قربان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: افزایش اندك قیمت گوشت گوسفندی و گوسفند زنده در روزهای منتهی به عید قربان طبیعی است، اما كمبودی در گوسفند زنده مشاهده نمی‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هر کیلوگرم گوسفند زنده با 500 تومان افزایش در روزهای اخیر به دلیل نزدیک شدن به عید قربان، به حدود 11 هزار تا 11 هزار و 500 تومان رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در عرضه گوسفند زنده برای عید قربان وجود ندارد، افزود: افزایش اندک قیمت گوشت گوسفند و گوسفند زنده در روزهای منتهی به عید قربان طبیعی است و طبق روال معمول به دلیل افزایش تقاضا این افزایش قیمت هر ساله مشاهده می‌شود.

ملکی تصریح کرد: پیش‌بینی ما افزایش حدود هزار تومان در هر کیلوگرم گوشت گوسفند زنده است و احتمالا در روزهای منتهی به عید قربان و روز عید هر کیلوگرم گوسفند زنده در نهایت با قیمتی حدود 12 هزار تا 12 هزار و 500 تومان عرضه شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با توصیه به مردم برای خرید دام قربانی از جایگاه‌‌های ویژه در مناطق 22 گانه شهر تهران، گفت: در این مکان‌ها دامپزشکان و ناظران بهداشتی قبل و بعد از ذبح دام توسط ناظران بهداشتی و دامپزشکان دام قربانی را معاینه و بررسی می‌‌کنند و پس از تایید سلامت دام، گوسفند ذبح شده به متقاضی تحویل داده می‌شود.

۱۳۹۴/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...