نسخه چاپی

رونالدینیو: نیمار می تواند بزرگترین بازیكن دنیا شود

اسطوره برزیلی، ستاره بارسا را یك پدیده خواهنده ودرعین حال به تمجید از مسی،هم تیمی سابقش درتیم كاتالان پرداخته.

به گزارش نما به نقل از کاپ، رونالدینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل در صحبت هایی اعلام کرده که نیمار تمام ابزارهای لازم را برای پیشرفت و مبدل شدن به بهترین بازیکن دنیا داراست. این ستاره 23 ساله این روزها در شرایط خوبی است و در 14 حضور اخیردر زمین چمن 13 گل زده که سهم گلزنی او در 7 بازی اخیر 10 گل بوده.

حالا رونالدینیو در گفتگو با وب سایت رسمی بارسلونا گفته: نیمار یک پدیده است.او بهترین بازیکن برزیلی حال حاضر دنیاست و دیدن اینکه او در حال ادامه دادن کارهایی است که ما پیشتر انجام داده بودیم، حس خوبی است. عالی است که ببینی که یک برزیلی درحال ادامه دادن تاریخ است.

رونالدینیو درپاسخ به این سوال که آیا عملکرد مسی در مقایسه با یک دهه پیش، بهتر شده یا خیر گفت:« نه.من کاملا انتظارش را داشتم که این گونه شود. مسی همیشه کیفیت فوتبالی بالایی نشان می دهد وتماشای روند پیشرفت او دراین سالها خیلی خوب است.با گذشت هرسال به بلوغ بیشتری می رسد و این اتفاق خوبی در دنیای فوتبال است. من اولین گل او را خیلی خوب به یاد دارم. او کنار من بازی می کرد و من توپ را به او پاس دادم.به یاد دارم که این بهترین زمان بازی کردن ما درکنار هم بود. مسی فوتبال حرفه ای اش را شروع کرد و من از اینکه در بخش عمده ای از فاز ابتدایی فوتبالش درکنارش بودم، احساس دلنشینی دارم.

۱۳۹۴/۸/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...