نسخه چاپی

شكست غافلگیركننده مسی و یارانش

عکس خبري -شکست غافلگيرکننده مسي و يارانش

ستاره‌های تحت هدایت مائوریتزیو پوچتینو با قبول یك شكست خارج از خانه برای رویارویی با كهكشانی‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آماده شدند.

به گزارش نما، در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌وهفتم لوشامپیونه که مهمترین بازی این هفته از لیگ دسته اول فوتبال فرانسه نیز بود، شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی میهمان نیس، تیم سوم جدول بود و این بازی را در دقایق پایانی با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود واگذار کرد.

پاری‌سن‌ژرمن که در این بازی بهترین گلزن خود کیلیان امباپه را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، لیونل مسی را در نوک خط حمله و نیمار و آنخل دی‌ماریا را هم به ترتیب در سمت چپ و راست او قرار داد. هیچکدام از این سه نفر اما در نهایت نتوانستند جای خالی امباپه را برای PSG پر کنند.

در حالی که ستاره‌های خط حمله تیم مائوریسیو پوچتینو نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، تیم نیس در دقیقه ۸۸ توسط اندی دلورت قفل دروازه‌ها را شکست و سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.

این گل به منزله ثبت سومین شکست فصل PSG بود که البته هنوز با ۶۲ امتیاز صدرنشین جدول است. تیم نیس اما با کسب پانزدهمین پیروزی‌اش ۴۹ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

پاریسی‌ها در حالی متحمل شکست شدند که روز چهارشنبه هفته جاری، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میهمان رئال مادرید خواهند بود. بازی رفت دو تیم در پاریس یک بر صفر به سود PSG خاتمه یافت.

منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...