نسخه چاپی

خانواده تمام سینمایی

عکس خبري -خانواده تمام سينمايي

ظاهرا در خانه آنجلینا جولی و برد پیت، سینما به یك داستان خانوادگی تبدیل شده است. آنطور كه رسانه های خبری نوشته اند بچه های برانجلینا نیز به نقش آفرینی در سینما چندان بی علاقه نیستند.

به گزارش نما به نقل از هفت صبح: ظاهرا در خانه آنجلینا جولی و برد پیت، سینما به یک داستان خانوادگی تبدیل شده است. آنطور که رسانه های خبری نوشته اند بچه های برانجلینا نیز به نقش آفرینی در سینما چندان بی علاقه نیستند.

مادوکس 14 ساله این روزها در کامبوج مشغول آماده کردن مقدمات ساخت چهارمین فیلم بلند مادرش به نام «آنها اول پدرم را کشتند» است. وی وی ین مارشلین، دختر هفت ساله آنها نیز نقش کوچکی در فیلم «شیطان صفت» داشت.


حالا جولی در مصاحبه ای که با یک برنامه تلویزیونی داشته فاش کرده است که چهار فرزند دیگرش نیز نقش کوچکی در انیمیشن «کونگ فو پاندا 3» داشته اند. آنجلینا جولی گفته است که پاکس (12 ساله)، زهرا (10 ساله)، شیلو (9 ساله) و ناکس (7 ساله) همراه او به استودیوی دریم ورکز رفته اند تا صدای تعدادی از حیوانات کونگ فو پاندا 3 را دربیاورند: «آنها کمی خجالت می کشیدند. واقعا قصد ندارند بازیگر شوند اما دلم نمی خواست که این فرصت را از دست بدهند. آنها همراه من آمدند و خیلی هم از این کار خوش شان آمد.»

۱۳۹۴/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...