نسخه چاپی

غایب بزرگ بازی رئال مادرید و آاس‌رم

مهاجم فرانسوی كهكشانی‌ها بازی برگشت با جالوروسی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، کریم بنزما دچار مصدومیت جدیدی شده که او را از بازی تیم‌های فوتبال رئال‌مادرید و رم در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا محروم می‌کند.

مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها در بازی خانگی روز شنبه تیمش برابر اتلتیکو در دربی مادرید که با باخت یک بر صفر میزبان خاتمه یافت، بین دو نیمه میدان را ترک کرد و اکنون تأیید شده که او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.

در بیانیه باشگاه رئال‌مادرید در خصوص وضعیت مهاجم پیشین لیون آمده است: به دنبال معاینات صورت گرفته روی کریم بنزما در بیمارستان سانیتاس لا مورالخای مادرید، مشخص شد که این بازیکن از ناحیه عضله دو سر پای راست دچار آسیب دیدگی شده است. روند ریکاوری او همچنان ارزیابی خواهد شد.

اگرچه تیم پزشکی باشگاه رئال‌مادرید زمان مشخصی برای بازگشت بنزما اعلام نکرده اما مصدومیتی که این مهاجم فرانسوی دچارش شده معمولاً بین دو تا سه هفته به خانه‌نشینی نیاز دارد. به این ترتیب بنزما بازی برگشت تیمش برابر رم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود را از دست داد. البته نبود او بعید است که مشکلات فراوانی برای کهکشانی‌ها ایجاد کند به خصوص که آنها در بازی رفت و در خانه رم 2 بر صفر پیروز شدند.

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...