نسخه چاپی

فرمانده گردان غزه ارتش رژیم صهیونیستی تغییر كرد

ارتش آماده شده و انگشت‌ها روی ماشه است

فرمانده نیروهای جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی در مراسم تغییر فرمانده گردان غزه ضمن اعلام اینكه بدنبال درگیری جدید نیستند اما هشدار داد كه برای جنگ آماده می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، فرمانده نیروهای جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که اسرائیل بدنبال جنگ جدید با غزه نیست اما ارتش برای آن آماده شده و انگشت‌ها روی ماشه است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، ایال زمیر فرمانده بخش جنوبی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی درمراسم تنفیذ حکم فرمانده جدید گردان غزه تهدید کرد: «ما به جنگ مشتاق نیستیم اما ترسی هم از رخ دادن آن نداریم. نقشه‌ها حاضر و لوله تانک‌ها نیز روغن کاری شده‌اند.»

گردان غزه ارتش رژیم صهیونیستی، مسئول عملیات مربوط به نوار غزه و حضور در مرزهای اراضی اشغالی با این باریکه است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای آرام ماندن اوضاع در هر دو طرف، آن را لازمه پیشرفت اقتصادی و اجتماعی عنوان کرد.

در حالی ارتش رژیم صهیونیستی فرمانده گردان غزه را تغییر می‌دهد که پیشتر در ماه جاری میلادی، آتش‌بس در نوار غزه با شلیک خمپاره از سوی صهیونیست‌هایی که مشغول تخریب تونل‌های حماس بودند، نقض شده و این گروه نیز پاسخ داد.



شاید بتوان این تغییر فرمانده را در راستای تمایل ارتش صهیونیستی جهت حفظ آرامش و شروع نکردن درگیری جدید با غزه دانست. اما از طرفی این احتمال هم وجود دارد که با این اقدام، جنگ جدیدی پیش‌روی نوار غزه باشد.



این تبادل آتش میان دو طرف باعث شد که تحلیلگران درباره احتمال درگیری جدید هشدار داده و وضعیت فوق‌العاده در مرز غزه اعلام شود. نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز با حمله به این باریکه چند پایگاه حماس را هدف قرار داد.

۱۳۹۵/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...