نسخه چاپی

خنده و شوخی استقلالی ها در خندوانه/عذرخواهی عمران زاده از علی دایی

حنیف عمران زاده، هاشم بیك زاده و آرش برهانی در خندوانه از برنامه شان برای فصل بعد گفتند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ امشب برنامه خندوانه با حضور بازیکنان سابق استقلال رنگ و بوی آبی به خود گرفت. حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده، مهدی امیرآبادی و آرش برهانی 4بازیکن استقلالی بودند که امشب در استودیو خندوانه حاضر بودند. در ابتدای برنامه وقتی حنیف عمران زاده از برد سه هیچ در جام حذفی به عنوان شیرین ترین خاطره اش یاد کرد یکی از تماشاچی های حاضر در استودیو به عدد 6 اشاره کرد که حنیف هم با خنده عدد 4 را یادآوری کرد.

بعد از آن استقلالی های سابق از برنامه شان برای فصل آینده گفتند. آرش برهانی گفت به احتمال زیاد فصل بعد را در تیمی خارج از ایران خواهد گذراند. حنیف عمران زاده از این گفت که هنوز تیمی برای فصل بعد انتخاب نکرده و طی ده روز آینده تیمش را مشخص می کند. هاشم بیک زاده هم هنوز تیمی برای فصل بعد انتخاب نکرده مهدی امیرآبادی هم بعد از این که از فوتبال خداحافظی کرده در سازمان ورزشی شهرداری مشغول به فعالیت است. بعد از آن تقریبا تمام برنامه با شوخی های حنیف عمران زاده با هاشم بیک زاده و تعریف خاطرات سوتی های او می گذشت.

در ادامه این برنامه قرار شد بازیکنان پانتومیم بازی کنند که عمران زاده باید طوری بازی می کرد که مهدی امیر آبادی متوجه شود منظور او علی دایی است. عمران زاده سپس از علی دایی عذرخواهی کرد.

۱۳۹۵/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...