نسخه چاپی

سازمان تعزیرات حكومتی به دریافت شهریه مدارس نظارت می كند

سازمان تعزیرات حكومتی اعلام كرد به دلیل نظارت قانونی به روند دریافت شهریه در مدارس غیر دولتی اقدام به صدور بخشنامه كرده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین با وجودی که بارها وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده نباید مدارس غیردولتی شهریه ای بیش از میزان مصوب از مردم دریافت کنند و در صورت چنین کاری، تخلف صورت گرفته ولی باز هم اولیای دانش آموزان نسبت به دریافت شهریه های بیش از حد قانونی در برخی مدارس گلایه دارند.
در همین رابطه سازمان تعزیرات اعلام کرد بخشنامه ای را به کلیه استانها فرستاده تا در صورتی که اولیای دانش آموزان از دریافت شهریه های بییش از حد قانونی اعتراضی دارند، به این سازمان شکایت کنند.
محمد بارانی معاون پیشگیری سازمان تعزیرات حکومتی بخشنامه ای برای ادارات کل این سازمان در سراسر کشور صادر کرد. این بخشنامه برای پیشگیری از ارتکاب تخلفات احتمالی صادر شده و در آن از اولیای مدارس خواسته شده تا تعرفه های مصوب در معرض دید ثبت نام کنندگان نصب شود. همچنین این بخشنامه صلاحیت قانونی سازمان تعزیرات در رسیدگی به تخلفات ارتکابی مدیران و مسئولان ثبت نام مدارس را یادآور شده و تاکید کرده که این اقدام برای پیشگیری از تخلفات احتمالی است.

۱۳۹۵/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...