نسخه چاپی

نمره مشترك آزمون و عزت‌اللهی در هفته اول لیگ برتر روسیه

سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو ملی پوش ایرانی تیم روستوف در هفته اول لیگ برتر روسیه نمره فنی خوب ۶.۵ را از سایت قهرمانان این كشور دریافت كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم روستوف بامداد امروز (یکشنبه) در هفته اول لیگ برتر روسیه موفق شد تیم اورنبورگ را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و فصل جدید را با پیروزی آغاز کند.

در این بازی سردار آزمون 90 دقیقه در خط حمله تیم روستوف بازی کرد و سعید عزت‌اللهی نیز پس از پایان نیمه اول بنا به تشخیص قربان بردیف، سرمربی ترکمنستانی جای خود را به تیموفی کالاچف باتجربه داد.

سایت قهرمانان روسیه، معتبرترین خبرگزاری ورزشی این کشور در ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان دو تیم روستوف و اورنبورگ به سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی نمره مشترک خوب 6.5 را اختصاص داد.

نطرسنجی انتخاب برترین بازیکنان بازی‌های لیگ برتر روسیه با مشارکت هواداران فوتبال صورت می‌گیرد و سایت قهرمانان با توجه به آرای ارسالی نمره مورد نظر را مشخص می‌کند. بهترین نمره فنی در نظر گرفته شده 10 است.

سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی به ترتیب با دریافت 19 و 16 رأی توانستند نمره خوب 6.5 را دریافت کنند. ایوان نووسلتسف، گلزن روستوفی‌ها با 147 رأی و دریافت نمره هشت به‌عنوان بهترین بازیکن بازی برابر اورنبورگ برگزیده شد.

۱۳۹۵/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...