نسخه چاپی

هدایت تیم ملی كشتی آلیش در مسابقات جهانی توسط سرمربی فریدونكناری

عکس خبري -هدايت تيم ملي كشتي آليش در مسابقات جهاني توسط سرمربي فريدونكناري

رئیس اداره ورزش و جوان فریدونكنار گفت: عباس حاج‌كناری از فریدونكنار سرمربی تیم ملی كشتی آلیش مردان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی قرقیزستان است.

به گزارش نما به نقل از فارس، کاظم رنجبر دوشنبه‌شب در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: تیم ملی آلیش مردان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی اردوهای آماده‌سازی خود را با مربی فریدونکناری پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه این تیم به کشور قرقیزستان اعزام شده است، افزود: تیم ملی آلیش مردان جمهوری اسلامی ایران در 9 وزن در آوردگاه قرقیزستان شرکت می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوان فریدونکنار با بیان اینکه ایران در دو بخش کشتی آلیش و کشتی کلاسیک در این رقابت‌ها حضور دارد، تصریح کرد: رقابت‌های جهانی آلیش روزهای 17 و 18 شهریور ماه در شهر چولپون آتا کشور قرقیزستان برگزار می‌شود.

رنجبر در تشریح اسامی نفرات اعزامی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها در بخش کشتی آلیش در 60 کیلوگرم از روح‌الله نعمتیان، در 70 کیلوگرم از سعید خلیلی، در 80 کیلوگرم از یاسر محمدی رستم، در 90 کیلوگرم از داود عوض‌زاده و در 100+ کیلوگرم از بهنام هدهدی نام برد.

وی بیان کرد: ایران در بخش کشتی کلاسیک نیز در 70 کیلوگرم با محمد غلامی، در 80 کیلوگرم با سید محمدکاظم سیدالنگی، در 100 کیلوگرم با عبداله ایری و در 100 کیلوگرم با جلیل پیرمردی در این مسابقات حضور دارد.

رنجبر با تأکید بر اینکه مربی ارشد تیم ملی آلیش مردان جمهوری اسلامی ایران عباس حاج‌کناری از فریدونکنار است، گفت: مربیان تیم خلیل پشتیبان و رامین احمدی کمرپشتی و سرپرست نیز مسعود بهادری هستند.

۱۳۹۵/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...