نسخه چاپی

اقبالی: تیم ملی هیچ شانسی برای موفقیت در جام جهانی ندارد/ برخی اتفاقات مایه آبروریزی است

عکس خبري -اقبالي: تيم ملي هيچ شانسي براي موفقيت در جام جهاني ندارد/ برخي اتفاقات مايه آبروريزي است

كارشناس فوتبال كشورمان بر این اعتقاد است كه تیم ملی با شرایط كنونی هیچ شانسی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نخواهد داشت.

به گزارش نما، مسعود اقبالی، درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: پیش از این پیش‌بینی کرده بودم که تیم‌ ملی در جام‌ جهانی کارش را با سه شکست به پایان می‌رساند. در بازی دوستانه با الجزایر همه دیدند که نتیجه‌ای جز شکست کسب نکردیم، هر چند در بازی‌های دوستانه برد و باخت مهم نیست، ولی وقتی شرایط تیم‌ ملی را بررسی می‌کنیم، چشم‌انداز روشنی را نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: وقتی به راحتی فرصت بازی در فیفادی اول را از دست می‌دهیم و تنها یک بازی تدارکاتی آنهم با یک تیم درجه چندم برگزار می‌کنیم، نمی‌توانیم خیلی به موفقیت تیم ملی خوش‌بین باشیم. این اتفاقات در حالی رقم می‌خورد که ما در آستانه مهمترین رویداد بین‌المللی فوتبالی قرار داریم و باید با حریفان قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز روبه‌رو شویم و عملاً با این شرایط هیچ شانسی برای موفقیت نداریم.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: با این شرایط باید بگوییم که تیم ملی برای هیچ‌کس مهم نیست. بعد از اینکه بازی با کانادا لغو شد به اجبار تیم ملی را به اردوی قطر با آن گرمای شدید بردیم، در حالی که قطر اردوی خود را مدت‌هاست در اروپا برگزار کرده. هیچ برنامه‌ریزی برای حضور پرقدرت در جام جهانی نداشتیم. این در حالی است که از مدت‌ها قبل از پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی، مشخص بود به این مسابقات صعود خواهیم کرد و می‌توانستیم از یک سال گذشته برای برگزاری بازی‌های دوستانه و اردوهای تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم. اتفاقات پیرامون تیم ملی مایه آبروریزی است، اعضای هیئت رئیسه دنبال جایگاه و حفظ صندلی‌شان هستند، کمیته فنی‌ هم تشکیل شده است که هیچ نظارت و واکنشی به عملکرد کادر فنی و شرایط تیم ملی ندارد.

اقبالی در واکنش به صحبت‌هایی که این روزها درباره تغییر سرمربی تیم ملی مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: چنین اتفاقی را در زمان حضور ایویچ در رأس کادر فنی تیم ملی تجربه کردیم که چند هفته مانده به شروع جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه کادر فنی تیم ملی به طور کلی زیر و رو و جلال طالبی سرمربی تیم ملی شد، حالا که پنج ماه فرصت داریم و می‌توانیم شرایطی متفاوت داشته باشیم.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...