نسخه چاپی

تاكید اوباما بر لزوم اعمال تحریم بیشتر علیه روسیه

باراك اوباما در سفر خود به یونان با «آلكسیس تی سیپراس» نخست وزیر این كشور در آتن دیدار كرد و دو طرف در مورد لزوم اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه با یكدیگر مذاكره كردند.

به گزارش نما، میزان به نقل از اسپوتنیک، باراک اوباما در سفر خود به یونان با «آلکسیس تی سیپراس» نخست وزیر این کشور در آتن دیدار کرد و دو طرف در مورد لزوم اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه با یکدیگر مذاکره کردند.

اوباما در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه اعلام کرد: در این دیدار در مورد لزوم حفظ تحریم‌ها به خصوص تحریم‎‌‌‌‌‌‌‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه مذاکره کردیم.

باراک اوباما در سفر خود به کشورهای اروپایی روز سه شنبه به یونان سفر کرد و علاوه بر یونان وی به آلمان و پرو نیز سفر خواهد کرد.

این در حالیست که سفر اوباما به یونان اعتراض‌هایی را نیز در پی داشته و مردم در اعتراض به سفر اوباما بهاین کشور تظاهرات برپا کردند که با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد.

پیش از این آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم‌هایی را علیه روسیه اعمال کرده اند و مسکو نیز در مقابل یک تحریم مواد غذایی یک ساله را علیه کشورهای مقابل خود اعمال کرد.

مقامات یونان پیش از این بارها خواستار لغو تحریم‌های روسیه شده بودند و این تحریم‌ها را عامل ضربه زدن به تجارت کشورهای اروپایی عنوان کرده بودند.

۱۳۹۵/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...