نسخه چاپی

واكنش یك مقام نظامی سوریه به حمله اخیر رژیم صهیونیستی

یك مقام نظامی سوریه تأكید كرد كه حملات دشمن صهیونیستی به فرودگاه نظامی «المزه» دمشق فقط برای بالا بردن روحیه گروههای تروریستی تحت حمایتش است.

به گزارش نما به نقل از فارس، رسانه‌های خبری امروز چهارشنبه خبر دادند که رژیم صهیونیستی فرودگاه نظامی «المزه» سوریه را هدف قرار داده است.

به نقل از منابع سوری اعلام کرد که این حملات باند فرودگاه و مرکز فرماندهی عملیات در این فرودگاه را هدف قرار داده و باعث آتش‌سوزی شده، ولی آماری از تلفات آن منتشر نشده است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در توضیح جزئیات این تجاوز، به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که رژیم صهیونیستی در ساعت 3 بامداد به وقت محلی چندین موشک زمین به زمین از داخل اراضی اشغالی واقع در غرب ارتفاع «ابوالندی» به سوی فرودگاه المزه شلیک کرد.

این منبع با اعلام اینکه این حملات هیچ تلفاتی در پی نداشت، تأکید کرد، این تلاشهای مذبوحانه دشمن صهیونیستی که برای حمایت از گروههای تروریستی و بالا بردن روحیه از بین رفته آنان صورت می‌گیرد، فقط بر عزم نیروهای سوری برای از بین بردن ایادی تروریستی مرتبط به این رژیم می‌افزاید؛ رژیم که مسئول تبعات و نتایج این حملات جنایتکارانه را بر عهده دارد.

۱۳۹۵/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...