نسخه چاپی

ارسال لایحه جامع انتخابات از سوی وزارت‌كشور به دولت

رئیس كمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس گفت: لایحه جامع انتخابات از سوی وزارت كشور به هیئت دولت ارسال شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس درباره سرنوشت لایحه جامع انتخابات که قرار بود از سوی دولت به مجلس ارائه شود اظهار کرد: متاسفانه هنوز دولت لایحه جامع انتخابات را به مجلس ارائه نداده است که این موضوع با توجه به اینکه ما بنا داشتیم این لایحه را در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 عملیاتی کنیم قابل تامل است.

وی افزود: بنده اطلاع دارم که وزارت کشور اقدامات لازم را در حیطه تهیه و تدوین این لایحه انجام داده است و آن را به هیئت دولت تقدیم کرده است.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر لایحه جامع انتخابات در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است.

کولیوند درباره اینکه آیا امکان استفاده از لایحه جامع انتخابات در انتخابات سال 96 وجود دارد گفت: به دلیل گستردگی این لایحه و بندهای متعددی که در آن وجود دارد بدون شک لایحه جامع انتخابات سال 96 عملیاتی نخواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به بررسی لایحه بودجه سال 96 در مجلس اگر دولت لایحه جامع انتخابات را قبل از پایان سال هم به مجلس ارائه دهد امکان بررسی آن به هیچ وجه وجود ندارد.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس خاطرنشان کرد: امکان بررسی کامل لایحه جامع انتخابات در سال 96 و تا انتخابات ریاست‌جمهوری نیز بدون شک میسر نخواهد بود زیرا ابعاد بررسی این لایحه گسترده است و الزامات مختص به خود را دارد.

۱۳۹۵/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...