نسخه چاپی

مهدی طارمی:آمده بودیم كه الوحده را ببریم

طارمی می‌گوید:«می‌دانستیم كه دفاع الوحده نقطه ضعف آنهاست.»

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛مهدی طارمی پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل الوحده گفت:«ما از همان اول هم آمده بودیم که در این بازی برنده باشیم.الوحده تیمی خوب و هجومی بود.با این حال ما همه توان مان را گذاشتیم تا مقابل آنها برنده باشیم.البته می دانستیم که دفاع آنها ضعیف است.»

طارمی این را گفت و ادامه داد:«چند موقعیت دیگر داشتیم که به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم نیز گل بدی دریافت کردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم. بعد از آن نیز می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم که این طور نشد. خدا را شکر هواداران نیز راضی بودند و توانستیم ببریم.»

طارمی درباره رفتار تماشاگران نیز گفت:«من کار هواداران را تایید نمی‌کنم اما فکر می‌کنم تنها یکی دو مورد بود و بیشتر نبود. مسئولان تیم حریف هم می‌خواهند حاشیه درست کنند و امیدواریم دیگر این مسائل تکرار نشود.»

او درباره آینده‌اش در پرسپولیس هم این واکنش را نشان داد:«خوشحالم که توانستم اولین هت تریک بازی‌های رسمی‌ام را انجام دهم. آماده بودم که اشتباهم در دیدار با الریان را جبران کنم و خدا را شکر توانستم به این مهم دست یابم. هنوز بازی‌های ما تمام نشده و دیدار با لخویا را پیش رو داریم. امیدوارم مقابل لخویا پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم و پس از آن درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم.»

۱۳۹۶/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...