نسخه چاپی

جای طارمی دیگر در اروپا است

سرمربی پیشین پرسپولیس معتقد است كه مهدی طارمی باید به اروپا ترانسفر شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: حمید استیلی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل الوحده و صعود سرخ‌پوشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: واقعاً برد خوبی بود که به آن احتیاج داشتیم. با توجه به اینکه در بازی همزمان تیم‌های عربی باید با یکدیگر بازی می‌کردند، این بازی برای ما اهمیت داشت. مهم این بود که تمام توان‌مان را گذاشتیم و بردیم. بازیکنانی که آسیب دیدگی داشتند هم خوب بازی کردند. اشتباه دروازه‌بان آنها باعث شد زود به گل اول برسیم. بعد از گل اول الوحده، یک مقدار محتاط‌تر شدیم و روی اشتباه بیراوند گل تساوی را دریافت کردیم.

وی افزود: خدا را شکر هواداران پشت تیم ایستادند و تیم توانست از حریفش فاصله بگیرد. بعد از گل چهارم، شاگردان برانکو به خوبی بازی را اداره کردند. ما البته از تبانی تیم‌های عربی گروه می‌ترسیدیم، اما خدا را شکر نگرانی‌مان بی‌جهت بود. به هر حال به همه هوادران پرسپولیس تبریک می‌گویم، چون این صعود خیلی مهم بود.

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به هت‌تریک مهدی طارمی، خاطرنشان کرد: طارمی بازیکن بسیار خوب و با اخلاقی است. او مقابل الوحده حتی 5، 6 گل می‌توانست بزند. او بازیکنی است که خیلی حرکت بدون توپ انجام می‌دهد و زیاد تلاش می‌کند. بعضی اوقات شرایط روحی و روانی‌اش طوری پیش می‌رود که نمی‌تواند خوب کار کند. مهدی جوان است و بازیکنان بزرگتر باید با او صحبت کنند. این خیلی مهم است که طارمی شرایط فعلی‌اش را حفظ کند.

استیلی گفت: طارمی باید حتماً ترانسفر شود تا بتواند در جام جهانی هم برای تیم ملی به میدان برود. او نباید در ایران بماند. مهدی اگر به یک تیم اروپایی برود، می‌تواند تمرکز بیشتری داشته باشد و بیشتر هم تمرین کند. رفتن طارمی به اروپا، هم برای خودش خوب است و هم برای فوتبال ایران.

وی به انتقاد از کارهای سرمربی تیم الوحده در کنار زمین پرداخت و گفت: وقتی زورشان نمی‌رسد، باید هم این کارها را بکنند. گل اول آنها هم به نظر من استثنایی و از آن گل‌هایی بود که سالی یک بار به ثمر می‌رسد. در گل دوم‌شان هم اگر بیرانوند اشتباه نمی‌کرد، الوحده عمراً نمی‌توانست کاری بکند. در ادامه هم چهار گل خوردند و از سر ناچاری، سرمربی‌شان دست به این کارها زد. آگیره در جاهای دیگر مربیگری کرده و این کارها از او بعید بود. البته داور هم خیلی خوب با این رفتارها برخورد کرد.

سرمربی پیشین پرسپولیس، ثبات را مهم‌ترین عامل موفقیت‌های این تیم در یکی دو سال گذشته دانست و تصریح کرد: در این چند سال، ثبات مدیریت از همه چیز مهم‌تر بود. از لحاظ شرایط اقتصادی هم اوضاع باشگاه خیلی خوب بود و تیم مشکل مالی پیدا نکرد. ثبات در کار برانکو که دو سال و نیم هدایت تیم را برعهده داشت، یکی دیگر از عوامل موفقیت باشگاه بود. باشگاه هر بازیکن خوبی که بود را جذب کرد و جاهایی که تیم ضعف داشت را به خوبی پوشاند.

استیلی یادآور شد: اگر نیمکت خالی است، خودمان باعث شدیم. خودمان می‌توانستیم بازیکن بگیریم، چون هر امکاناتی که برانکو می‌خواست را باشگاه به او داد. پرسپولیس سال آینده در سه جبهه خواهد جنگید و امیدوارم بازیکنانی بگیرند که فاصله‌شان با بازیکنان اصلی کم باشد و در زمان نیاز از آنها استفاده کنند.

۱۳۹۶/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...