نسخه چاپی

خط تولید مواد شوینده و دستگاه تولید ماسك ماشین سازی حسنی روانه بازار شد

عکس خبري -خط توليد مواد شوينده و دستگاه توليد ماسک ماشين سازي حسني روانه بازار شد

شركت ماشین سازی حسنی موفق به تولید مدرن ترین دستگاه تولید ماسك تمام اتومات و نیمه اتومات و همچنین دستگاه های بسته بندی مایعات و پودر و دارو نظیر خط تولید مایعات شوینده و خط تولید انواع نوشابه و نوشیدنی ساده و پالپ دار گردید.

به گزارش نما ،با توجه وضعیت نگران کننده پاییز امسال در خصوص تقارن همه گیری کرونا با شیوع ویروس آنفلوآنزای فصل ، فناوران پارک علم وفناوری استان گیلان در راستای مقابله با اپیدمی ویروسی کووید-۱۹ با تلاش شبانه روزی موفق به طراحی و ساخت دستگاه تولید ماسک فول اتومات شدند. یکی از شرکت‌های دانش‌محور مستقر در پارک علم وفناوری استان گیلان اقدام به تولید دستگاه تولید ماسک تک لاین کرده و این دستگاه را نسبت به دستگاه‌های مشابه خارجی ارتقاء داده است.به گونه ای که می تواند تا 50 عدد در دقیقه ماسک استاندارد و تمام پرس را بدون نیاز به نیروی کار با فناوری اولتراسونیک و بصورت 24 ساعته در فضای کمتر از 80 متر تولید نماید همچنین این شرکت دانش بنیان در مدل نیمه اتومات نیز اقدام به تولید دستگاه بدنه زن ماسک و کش زن نموده و اخیراً برای دستگاه های مذکور موفق به اخذ استاندارد CE اروپا و استاندارد ISO9001 از شرکت BQS انگلستان شده است.

این شرکت که با نام ماشین سازی حسنی در زمینه طراحی و تولید ماشین‌آلات صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی سابقه فعالیت داشته و اکنون در حوزه بسته‌بندی در چندین بخش از جمله بخش خط تولید مواد شوینده با طیف وسیعی از انواع دستگاه های تولید شامپو و کرم ، پودر رختشویی و مایع دستشویی و همچنین خط تولید نوشیدنی های ساده و گاز دار ، موفق به تولید ماشین آلات مدرن با آخرین استانداردهای جهانی شده است.





دستگاه قرص ساز





ثبت چندین اختراع از جمله دستگاه قرص ساز جهت پرس انواع مواد گرانوله و تولید قرص با کیفیت و استاندارد و دستگاه بسته بندی قرص و کپسول از جمله دستاوردهای این شرکت فناور است و همچنین اخذ پروانه بهره‌برداری از اداره صنعت و معدن ، اخذ استاندارد CE اروپا برای ماشین آلات تولیدی، اخذ گواهی iso9001 و اخذ گواهی ستاره طلایی مشتریان از دیگر اعتبارات و گواهی های کسب شده این شرکت است.

دستگاه بلیستر تمام اتومات که تحت عنوان دستگاه بسته بندی قرص نیز شناخته می شود ازجمله محصولات ‌نهایی ماشین سازی حسنی است و این شرکت فناور توانسته با ثبت اختراع این دستگاه و به عنوان یک شرکت دانش بنیان یک مزیت رقابتی را در بازار داخل و خارج کشور برای خود ایجاد کند و از سازمان‌پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تاییدیه‌ های لازم را نیز دریافت کند.

بنا به اعلام روابط عمومی این شرکت ، در دو شعبه گیلان و تهران موجب اشتغال افراد زیادی بصورت مستقیم وغیر مستقیم شده است و در راستای بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهش تولید، طی اطلاعیه ای اعلام نموده است کسانی که از این شرکت اقدام به خرید دستگاه نمایند از گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش تا ده سال بهره مند خواهند شد.

امید است چنین شرکتهای دانش محور که با رونق چرخ تولید و عدم وابستگی به کشورهای خارجی تاثیر بسزایی را در اقتصاد کشور ایفاء می نمایند بیش از پیش مورد حمایت نهادهای دولتی و ارگان های ذیربط قرار گیرند.
ایلنا

۱۳۹۹/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...