نسخه چاپی

راه حل های رای جلو گیری از مشاجره خانوادگی

عکس خبري -راه حل هاي راي جلو گيري از مشاجره خانوادگي

مشاجره در زندگی مشترك امری بسیار عادی است، برای اینكه دو انسان با طرز فكرهای مختلف ممكن است، در مواردی با هم اختلاف نظر داشته باشند و این اختلاف نظرها گاهی باعث ایجاد دعواهای زن و شوهری می‌شود.

به گزارش نما ،به نقل از تبیان ، برای پیشگیری از مشاجرات خانوادگی باید عواملی که سبب ایجاد جر و بحث در میان شما شده را پیدا کنید و راه حلی برای تکرار نشدن آن بیابید. مشاجره و اختلاف تظر در بهترین رابطه ها هم اتفاق می افتد ولی شما با کمی تفکر می توانید از بحث ها برای نزدیک تر شدن به هم استفاده کنید.

در صورت باقی ماندن اختلافات حل نشده در میان زوجین و وجود سوء تفاهم در رابطه زناشویی؛ کنترل کردن روابط فی ما بین دشوار تر شده و استرس شما نیز زیاد می شود، به همین دلیل ممکن است سلامت رابطه شما را به خطر بیاندازد.

خیلی مواقع ممکنه برای شما هم اتفاق بیفته که یه مسئله کاملاً کوچک و بی‌ارزش، تبدیل بشه به مانع بزرگ زندگی. چند روزیه که افکارم ریخته به‌هم. نمیدونم چیزی را که معلوم نیست، چرا این‌قدر کشش میدم؟! بارها از این کارم پشیمون شدم ولی باز هم... .

راه حل های رای جلو گیری از مشاجره خانوادگی

مشاجره های زیاد در زندگی زناشویی باعث به وجود آمدن استرس و تنش های عصبی غیر قابل کنترل شده و رابطه زناشویی را دچار مشکلات زیادی کرده و حتی باعث جدایی می شود.

به‌طور تصادفی متوجه یک‌سری مطالب روی لپتاپ همسرم شدم که به‌شدت به هم ریختم و این ماجرا شد بهانه یک دعوای اساسی.

هرچند این قضیه با عذرخواهی همسرم و اعتراف به کارش تمام شد ولی از اون روز، سر هر بگومگویی، من رو یاد اون ماجرا می‌اندازه.

اکثر مواقع، راحت‌ترین کار اینه که تا از کسی (یا حتی خودمون) چیزی دیدیم، در یک جمله، سریع حکم صادر کنیم و خلاص. اما اگر فراموش نکنیم کسی که درباره‌ش حکم صادر کردیم، یکی مثل خود ماست، شاید به آدم‌ها راحت‌تر حق بدیم که اشتباه کنند

۱۳۹۹/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...