نسخه چاپی

آمریكا با زیردریایی هسته ای گارد دفاعی گرفته است

بزرگ‌نمایی قدرت دشمن!

عکس خبري -بزرگ‌نمايي قدرت دشمن!

در خبرها آمده بود نیروی دریایی آمریكا اعلام كرده است كه زیردریایی «یواس‌اس جورجیا» مجهز به موشك‌های هدایت‌شونده با همراهی چند كشتی جنگی آمریكایی از تنگه هرمز عبور كرده و وارد خلیج فارس شده است.

احمد مدنی- به گزارش نما عصر دوشنبه اول دی ماه امسال بود که خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر حضور حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس. در خبرها آمده بود نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده است که زیردریایی «یواس‌اس جورجیا» مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده با همراهی چند کشتی جنگی آمریکایی از تنگه هرمز عبور کرده و وارد خلیج فارس شده است. در بیانیه نیروی دریایی آمریکا گفته شده حضور زیردریایی سوخت هسته‌ای جورجیا در منطقه عملیاتی ناوگان پنجم آمریکا «نشان دهنده توان نیروی دریایی ایالات متحده برای تردد و عملیات در هر کجاست که قوانین بین‌المللی اجازه می‌دهد.»
نیروی دریایی آمریکا در ادامه بیانیه خود آورده است که این زیردریایی قادر به پشتیبانی از عملیات‌های روتین و احتمالی در آب‌های منطقه است و نشانگر تعهد آمریکا به شرکای منطقه‌ای و امنیت دریایی با طیف کاملی از توانایی‌هاست که آماده دفاع در برابر هر گونه تهدید در هر زمانی است. نیروی دریایی آمریکا در بیانیه خود ادامه می‌دهد که زیردریایی جورجیا «مجهز به قابلیت‌های ارتباطی برتر است و می‌تواند تا ۱۵۴ موشک کروز تاماهاوک را حمل کند.» این زیردریایی همچنین امکان جا دادن ۶۴ نیروی عملیاتی ویژه را هم دارد.
به دنبال این خبر رسانه های اصلاح طلب شروع به بزرگنمایی از قدرت اقدامات رژیم صهیونیستی کرده اند به طوری که روزنامه ی آرمان می نویسد: «اسرائیلی‌ها و برخی از اعضای تیم ترامپ و مشخصاً پمپئو بارها هم اعلام کردند که خواهان جنگ با ایران هستند. لذا نباید بهانه‌ای به دست آورند تا ترامپ را وادار به تصمیمی کنند که در آخرین روزها دست به کاری بزند که دست بایدن را برای اقداماتی که می‌خواهد انجام دهد، ببندد».
بزرگ نمایی و القای قدرت دشمن و ضعیف نشان دادن جبهه داخلی، تحریف آشکار قدرت رژیم صهیونیستی است چرا که این روزها دولت این کشور با مشکلات عدیده اجتماعی و توان نظامی رو به رو است و به هیچ صورتی توانایی مقابله و حمله به ایران را ندارد؛ حتی خود مقامات رژیم صهیونیستی، بارها گفته اند که پایه‌های این رژیم به‌شدت در حال تضعیف و فروپاشی از درون است. ارتش اسرائیل این روزها حتی توانایی مقابله با بادبادک‌های آتش‌زای جوانان فلسطینی را هم ندارد و برای کنترل و متوقف کردن آن چیزی حدود 10 جلسه شورای امنیت را برگزار کرد«اسحاق بریک»، ژنرال بازنشسته صهیونیستی وضعیت آمادگی نظامی این رژیم را این گونه بیان می کند: «ارتش اسرائیل آماده جنگ نیست و در هر جنگ احتمالی هزینه بسیار هنگفتی را پرداخت خواهد کرد». وی تأکید می‌کند که در صورت درگیری نظامی، رژیم صهیونیستی 4 جبهه جنگی را در مقابل خود خواهد داشت، «حماس در غزه، حزب‌الله در لبنان، ده‌ها هزار نظامی مسلح در کرانه باختری و ارتش سوریه که خود تهدیدی اساسی در مرزهای شمالی خواهد بود» این سخنان به خوبی نشان می دهد که در حال حاضر در منطقه جمهوری اسلامی ایران در حال گسترده کردن جبهه مقاومت و افزایش انیت مرزی برای خود با ناامن کردن جببه دشمن است

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...