نسخه چاپی

اختصاصی نما:

تخریب دولت از سوی جریان خاص با اهداف انتخاباتی!

عکس خبري -تخريب دولت از سوي جريان خاص با اهداف انتخابات

با نزدیك شدن به انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به اینكه مردم از عملكرد دولت به شدت ناراضی بوده و علی رغم وعده های داده شده مبنی بر رفع تحریم ها و ایده ال شدن شرایط اقتصادی و با در نظر گفتن این موضوع كه مقبولیت اجتماعی دولت و جریان حامی و مبلغش كاهش شدیدی یافته است؛ می توان نتیجه گرفت كه نقدها و تخریب این روزهای جریان اصلاح طلبی از دولت تنها با هدف جلب افكار عمومی برای انتخابات پیش رو صورت می گیرد

شیما احمدی- به گزارش نما این روزها جریان اصلاح طلب با موضع گیری هایی که حکایت از نارضایتی از دولت تدبیر و امید دارد در صدد هستند از پاسخ به عملکرد ضعیف دولت که ثمره ی حمایت های این جریان است شانه خالی کنند.
از مهمترین دلایلی که باعث جدایی اصلاح طلبان از دولت شد این بود که آنها به دنبال سهم‌خواهی حداکثری از قدرت بودند و حال مدعی هستند دولت تدبیر و امید بعد از به قدرت رسیدن سهم کمی را به آنها اختصاص داده است. این ادعا در حالی مطرح می شود که تقریبا همه اعضای کابینه دولت روحانی بخصوص در دور اول ریاست جمهوری ، از چهره‌های مشهور اصلاح‌طلب بوده‌اند.
فراز از کارنامه ی ضعیف دولت روحانی تنها توسط جریانی که از او حمایت کرد و موجب رای آوری آن شد صورت نمی‌گیرد، بلکه خود دولت نیز با بهانه‌تراشی‌های مختلف همچون؛ بدشانس بودیم، اختیاری نداریم، نگذاشتند یا نمی‌گذارند، همش تقصیر ترامپ بود، تقصیر تحریم‌ها بود و ... سعی می کند کارنامه ی ضعیف خود را نتیجه ی سایر عوامل بداند و ناکارامدی را از کارنامه ی خود پاک نماید.
راهکار مواجه با این کارنامه ی غیر قابل دفاع و ضعیف از سوی جریان حامی دولت، بجای پذیرفتن اشتباهات خود و عذرخواهی از ملت ایران و ارائه دادن یک راهکار منسجم برای اینده ی کشور و تلاش برای جلب کردن نظر حامیان جریان خود، مقصر تراشی و فرار از پاسخگویی است.
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به اینکه مردم از عملکرد دولت به شدت ناراضی بوده و علی رغم وعده های داده شده مبنی بر رفع تحریم ها و ایده ال شدن شرایط اقتصادی و با در نظر گفتن این موضوع که مقبولیت اجتماعی دولت و جریان حامی و مبلغش کاهش شدیدی یافته است؛ می توان نتیجه گرفت که نقدها و تخریب این روزهای جریان اصلاح طلبی از دولت تنها با هدف جلب افکار عمومی برای انتخابات پیش رو صورت می گیرد. مردم باید هوشیار باشند و فریب این نوع بازی های سیاسی را نخورند


۱۳۹۹/۱۱/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...