نسخه چاپی

با این پرسپولیس دیگر استقلال تنها نیست!/خیز سرخپوشان برای پنجمین قهرمانی

عکس خبري -با اين پرسپوليس ديگر استقلال تنها نيست!/خيز سرخپوشان براي پنجمين قهرماني

با حضور مهدی ترابی در لیست نفرات تیم پرسپولیس باید انتظار داشت در ماه های آتی این تیم یكی از بهترین خط حملات لیگ برتری را در اختیار داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از مشرق طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته انضباطی آن، محرومیت عیسی آل کثیر در تاریخ ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به پایان می رسد. در روزهایی که تقریبا در ابتدای نیم فصل دوم هستیم و با توجه به برگزاری دیدارهای تیم ملی اغلب باشگاه ها تعطیل یا نیمه تعطیل هستند و فوتبال وارد فاز بین المللی اش در لیگ قهرمانان و مقدماتی جام جهانی قطر شده است.

عیسی آل کثیر مهاجم مؤثر پرسپولیس است که در فصل نقل و انتقالاتی تابستانی ۱۳۹۹ از صنعت نفت آبادان به پرسپولیس پیوست در همان بدو ورود در لیگ قهرمانان آسیا از عوامل مؤثر و اصلی برای رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان بود ولی به علت یک بدسلیقگی از سوی کادر ضدایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا به واسطه شادی گلی که در دیدار با پاختاکور انجام داده بود شش ماه محروم کرد و قطعا با بازگشت این مهاجم گلزن به خط آتش پرسپولیس و حضور مهدی عبدی پرسپولیس دارای یکی از خطرناکترین خطوط حمله لیگ برتری برای برگزاری یک سوم پایانی مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

این در حالی است که مهدی ترابی دیگر عنصر تهاجمی پرسپولیس در فصل نوزدهم که در قهرمانی این تیم نقش عمده ای داشت نیز به تازگی از لیگ قطر به تهران و پرسپولیس برگشته و حضور این نفرات در کنار یکدیگر می تواند بر توانایی های هجومی پرسپولیس بیفزاید و این تیم را که با دو بازی کمتر در شرایط نسبتا خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر است را به قهرمانی دوباره لیگ برتر امیدوار کند.

پرسپولیس در حال حاضر با دو بازی کمتر نسبت به رقبای صدرنشینش با ۲۱ امتیاز در رده چهارم جدول است و با تیم اول(استقلال) تنها ۵ امتیاز فاصله دارد و با دو برد در دیدارهای عقب افتاده اش می تواند هم امتیاز آبی پوشان پایتخت شود. این موضوع به یحیی گل محمدی نیز کمک می کند تا با اطمینان بیشتری نسبت به خط حمله اش، پرسپولیس را ارنج کرده و راهی میدان کند. قطعا طرفداران پرسپولیس و البته خط دفاعی حریفان این تیم در نیم فصل دوم منتظر رونمایی از خط حمله این تیم هستند. پیش از این استقلال با در اختیار داشتن دیاباته، مطهری و قایدی بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار داشت ولی قطعا با ورود ترابی و آل کثیر به پرسپولیس و اضافه شدن این دو به مهدی عبدی پرسپولیس نیز می تواند مدعی باشد که یکی دیگر از بهترین خطوط حمله لیگ برتری را در اختیار دارد.

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...