نسخه چاپی

مدیر استقلالی جدایی یك ستاره را تایید كرد؛ هر كاری لازم بود كردیم اما تصمیم او قطعی است

عکس خبري -مدير استقلالي جدايي يک ستاره را تاييد کرد؛ هر کاري لازم بود کرديم اما تصميم او قطعي است

بند ۲۵۰هزار دلاری اجازه جدایی را به حسین‌زاده می‌دهد و احتمالا باید فصل بعد او را در پیراهنی به جز استقلال دید.

به گزارش نما، حسین‌زاده بدون‌شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود؛ بازیکن ۲۱ساله‌ای که قبل از حضور مصطفی آجورلو در رأس مدیریت باشگاه استقلال با نظر فرهاد مجیدی از سایپا به جمع آبی‌پوشان پیوست و توانست نقشی بزرگ در قهرمانی این تیم ایفا کند. حسین‌زاده در پست وینگر یا هافبک هجومی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با همین عملکرد به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شد و حتی مقابل الجزایر دقایقی به میدان رفت.

درباره حسین‌زاده اینطور پیش‌بینی می‌شد که او به‌واسطه قرارداد بلندمدتی که با استقلال دارد، در جمع آبی‌پوشان ماندگار می‌شود اما در نهایت مشخص شد در قرارداد او بندی وجود دارد که براساس آن می‌تواند با پرداخت مبلغی راهی فوتبال اروپا شود. از آنجا که حسین‌زاده یکی از نخستین خریدهای فصل پیش استقلال بود، قرارداد او در زمان مدیریت احمد مددی با این تیم امضا شد. مدیرعامل پیشین استقلال در قرارداد حسین‌زاده بندی را گنجاند که براساس آن اگر او پیشنهاد اروپایی داشته باشد، می‌تواند با پرداخت ۲۵۰هزار دلار به باشگاه استقلال به‌راحتی قرارداد را فسخ کند و جدا شود.

حالا همه‌چیز دست حسین‌زاده است و جدایی احتمالی او خبر خوبی برای آبی‌های پایتخت نیست. جالب اینجاست که مدیران استقلال با توجه به درخشش حسین‌زاده درصدد افزایش مبلغ قرارداد این بازیکن هستند ولی حتی این موضوع هم او را برای ماندن راضی نکرده است.

یکی از مدیران استقلال می‌گوید: «ما در این چند روز هر کاری که لازم بوده انجام دادیم و می‌دانیم که ارزش حسین‌زاده هم بالاست. حتی برای راضی‌کردن این بازیکن از لحاظ مالی هم مشکلی نداریم ولی واقعیت این است که او قصد جدایی دارد و به ما گفته که می‌خواهد در اروپا فوتبال بازی کند. با این شرایط کار استقلال برای حفظ حسین‌زاده سخت است ولی مطمئن باشید مدیرعامل باشگاه تا آخرین لحظه تلاش می‌کند تا نظر حسین‌زاده را تغییر بدهد.»

منبع: همشهری

۱۴۰۱/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...