نسخه چاپی

صدور ۷۰ هزار كارت اعتباری سهام عدالت

عکس خبري -صدور ?? هزار کارت اعتباري سهام عدالت

مدیر عامل بانك ملی گفت: تاكنون معادل ۷۰ هزار كارت اعتباری سهام عدالت از سوی این بانك صادر شده است.



به گزارش نما، محمدرضا حسین زاده اظهار کرد: بانک ملی ایران در رابطه سرویس‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهد در حال حاضر ۹۲ درصد خدمات این بانک غیرحضوری ارائه می‌شود و از آنجا که روزانه معادل یک میلیون تراکشن داریم، ۹۲ میلیون یا ۹۲ درصد آن غیرحضوری است.

وی با بیان اینکه بانک ملی در زمینه تکنولوژی پیشرو است، گفت: ۱۰۰ درصد منابع قرض الحسنه بانک تمام آن برای وام ازدواج پرداخت شده است. در رابطه با کرونا از امسال نیز برای کسب‌و کارهای آسیب دیده از کرونا تکالیف و مبالغ چند هزار میلیاردی که بانک مرکزی به بانک ملی محول کرده بود را بخش عمده آن پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است.

مدیر عامل بانک ملی ادامه داد: با توجه به اینکه سال جاری سال جهش تولید نامگذاری شده بود، این بانک تمام منابع خود را برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش بانک‌ها اختصاص داد. از زمانی که نمایندگی ال جی و سامسونگ از کشورمان خارج شدند، تولید کنندگان لوازم خانگی را دعوت و سرمایه در گردش در اختیار آن‌ها قرار دادیم تا بتوانند تولید خود را ارتقا دهند.

حسین زاده با تاکید براینکه کشور هیچ کمبودی در کالاها ندارد، گفت: ممکن است به دلیل تورم کالاها گران باشد اما با وجود تحریم‌ها کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان سخنانش اعلام کرد که تاکنون معادل ۷۰ هزار کارت اعتباری سهام عدالت را به متقاضیان پرداخت‌ کرده‌ایم.

در این بین لازم است بدانید که از ۲۵ بهمن سال جاری دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن دو بانک ملی و تجارت (ایوا و زمرد) به شکل الکترونیکی و بدون مراجعه ۵۰ درصد ارزش این سهام را توسط کارت اعتباری دریافت کنند که مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات سه ساله است و هیچگونه مدرک یا ضامنی غیر از مدارک هویتی نیاز نیست و سهام عدالت ضامن این وام خواهد شد.

منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...