نسخه چاپی

عوام‌فریبی جریان اصلاحات؛

عملیات روانی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400

عکس خبري -عمليات رواني اصلاح طلبان براي انتخابات 1400

جریان اصلاح طلب نمادی از بازی با روان جامعه با آمیزه‌ای از «وحشت» و «آرزو» است این جریان به خوبی به این مهم آگاه است كه احراز صلاحیت این افراد به واسطه ی كارنامه ی عملكردشان در تراز جایگاه ریاست جمهوری، در هاله‌ای از ابهام است. لذا بیش از آنكه به حضور آنها در انتخابات دل‌خوش كرده باشند، برای ردصلاحیت آن ها آماده شده اند! تا از این شكست نیز فرصتی برای كامیابی فراهم كنند

به گزارش نما زمان زیادی تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است و جریان های سیاسی رقابت خود را آغاز کرده و هرچه به زمان انتخابات نزدیک تر می شویم بازار فعالیت‌های انتخاباتي به اوج خود می رسد و هرروز خبري جديد در مورد ورود و خروج يکي از چهره‌هاي سياسي به ميدان رقابت انتخاباتي شنیده می‌شود.
اما نکته ای که در این میان جلب توجه می کند معرفی کاندیداهایی همچون کرباسچی، سیدمصطفی تاجزاده، خاتمی و... از سوی جریان اصلاح طلبی است. جریان اصلاح طلب نمادی از بازی با روان جامعه با آمیزه‌ای از «وحشت» و «آرزو» است این جریان به خوبی به این مهم آگاه است که احراز صلاحیت این افراد به واسطه ی کارنامه ی عملکردشان در تراز جایگاه ریاست جمهوری، در هاله‌ای از ابهام است(اگر نگوییم که این جریان مطمئن است که این افراد صلاحیت تکیه زدن به کرسی ریاست جمهوری را ندارند و قطعا از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت می شوند) لذا بیش از آنکه به حضور آنها در انتخابات دل‌خوش کرده باشند، برای ردصلاحیت آن ها آماده شده اند! تا از این شکست نیز فرصتی برای کامیابی فراهم کنند. آن ها می خواهند که این چهره ها با احتمال رد صلاحیت در انتخابات ثبت نام کنند تا شاید موج تبلیغاتی به نفع جریان اصلاحات شکل بگیرد.

۱۴۰۰/۲/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...