نسخه چاپی

مهیا شدن مراكز بهزیستی و مهمانسراهای هرمزگان برای اسكان آسیب‌دیدگان زلزله

عکس خبري -مهيا شدن مراکز بهزيستي و مهمانسراهاي هرمزگان براي اسکان آسيب‌ديدگان زلزله

وزیر رفاه در پی وقوع زلزله در نامه‌ای به روسای این وزارتخانه تأكید كرد: مراكز بهزیستی، مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی و در صورت نیاز ساختمان‌های متعلق به زیر مجموعه‌ها در هرمزگان، برای اسكان مهیا شود.

به گزارش نما، به دنبال وقوع زلزله در استان هرمزگان، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به معاونین و مدیران، روسای سازمان‌ها، مدیران عامل صندوق‌ها و بانک‌های تابعه این وزارتخانه دستور داد همه امکانات زیرمجموعه خود را برای امدادرسانی به هموطنان مناطق زلزله زده استان هرمزگان بسیج کنند.

عبدالملکی در این نامه با ابراز تأسف از وقوع زلزله‌ای مهیب در بخش‌هایی از استان هرمزگان، ضمن آرزوی سلامتی و صحت برای تمام هموطنان ساکن منطقه آسیب‌دیده، تاکید کرده است: تمام دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به صورت آنی و عاجل با هماهنگی ستاد بحران و دستگاه‌های ذی‌ربط برای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان، تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کنند.
عبدالملکی بر استفاده از تجهیزات عمرانی برای عملیات جستجو و نجات، بازگشایی معابر نیز تأکید کرده و دستور داده است مراکز بهزیستی، مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی و در صورت نیاز ساختمان‌های متعلق به زیر مجموعه‌ها در استان هرمزگان، برای اسکان آسیب دیدگان مهیا شود.

آمادگی مراکز درمانی تأمین اجتماعی برای ارائه سریع‌تر خدمات پزشکی و درمانی، ارسال اقلام‌ ضروری خوراکی، بهداشتی و گرمایشی و تامین اقلام دارویی توسط شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه از دیگر مواردی است که وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر آن تأکید کرده است.

همچنین، به تمام مدیران استانی اختیار تام داده شده است ضمن ارائه بهترین خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب دیده، از امکانات و تجهیزات در اختیارشان در این خصوص استفاده کامل کنند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...