نسخه چاپی

مذاكره شمسایی با مربی سابق بارسلونا/ مربی«كوچك» هم گزینه شد!

عکس خبري -مذاکره شمسايي با مربي سابق بارسلونا/ مربي«کوچک» هم گزينه شد!

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران مذاكره با دو مربی اسپانیایی را در دستور كار قرار دارد؛ یكی كه سابقه كار در بارسلونا را دارد و دیگری كه همین چند سال پیش سرمربی ایران بود.

به گزارش نما، وحید شمسایی بعد از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اعلام کرد که به دنبال یک مربی تمرین دهنده اسپانیایی خواهد بود.

شمسایی در کادر فنی خود از شهاب سفال منش به عنوان بدنساز، مصطفی نظری به عنوان مربی دروازه بان و یک اسپانیایی به عنوان مربی تمرین دهنده استفاده خواهد کرد.

مذاکره با مربیان مختلف اسپانیایی از سوی شمسایی و سفال منش در روزهای گذشته در جریان بوده است و همچنان ادامه دارد.

یکی از این مربیان، «میگوئل آن درس مورنو» است که سابقه زیادی در کار مربیگری و تیم‌های مطرح دنیا دارد. مورنو علاوه بر کار در تیم ملی اسپانیا، در تیم‌های باشگاهی اینترمووی‌استار و بارسلونا اسپانیا به عنوان نفر دوم کادر فنی حضور داشته است. او در حال حاضر یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال آلمان است.
گزینه دیگر وحید شمسایی «خسوس کاندلاس» است؛ مربی اسپانیایی که حدود دو سال سرمربی تیم ملی ایران بود. البته بعید است کاندلاس به پیشنهاد ایران و حضور به عنوان دستیار پاسخ مثبت بدهد بخصوص اینکه در دوران حضور این مربی اسپانیایی در تیم ملی، وحید شمسایی همواره یکی از منتقدان او محسوب می‌شد.

شمسایی بعد از قهرمانی با تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا، با بیان اینکه خسوس دوست نداشته تاسیسات به این عنوان برسد، گفته بود: «اگر قرار است مربی به فوتسال ما بیاید، باید بزرگ‌تر از فوتسالمان باشد نه کوچک‌تر. خسوس واقعاً کوچک‌تر از فوتسال ما بود و نتایجش هم خوب نبود!»

از سوی دیگر مربیانی در این سطح بدون داشتن قراردادی با مبلغی در حدود سالانه ۱۰ هزار دلار حاضر به همکاری نیستند و با توجه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال بعید است مربیانی در این سطح به تیم ملی ایران بیایند؛ مگر اینکه فدراسیون قول تامین منابع مالی را به وحید شمسایی داده باشد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...