نسخه چاپی

محمدصالح جوكار در گفتگو با نما:

توافق موقت را نمی‌پذیریم

عکس خبري -توافق موقت را نمي‌پذيريم

رئیس كمیسیون امور داخلی كشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت:توافق صورت گرفته بین ایران و گروه ۱+۴ حتماً باید توافقی دائمی باشد. همچنین حتماً باید توافق صورت گرفته از سوی ایران راستی‌آزمایی شود تا طرف مقابل نتواند مجدداً با یك ترفندی از آن خارج شود و مشكلاتی را برای كشور ایجاد كند

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی نما، با اشاره به آینده مذاکرات ایران و ۱+۴ بیان داشت: آینده روشنی را در رابطه با مذاکرات در برابر خود داریم.

وی افزود: آنچه که انتظار داریم محقق شود به این دلیل است که مردم ما با هوشیاری و بصیرت در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کردند.

این نماینده مجلس بیان داشت: امروز هم اگر دستاوردی در این زمینه خواهیم داست به دلیل همین پافشاری مردم بر اصول خودشان بوده و این مسئله بسیار نقش تعیین‌کننده‌ای در مذاکرات پیش رو داشته است.

عضو کمیسیون رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران باید به این نکته توجه داشته باشد که ما توافقی موقتی را نمی‌پذیریم.

جوکار بیان داشت: توافق صورت گرفته بین ایران و گروه ۱+۴ حتماً باید توافقی دائمی باشد. همچنین حتماً باید توافق صورت گرفته از سوی ایران راستی‌آزمایی شود تا طرف مقابل نتواند مجدداً با یک ترفندی از آن خارج شود و مشکلاتی را برای کشور ایجاد کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امروز روند پیشرفت کشور روند مناسبی است بیان داشت: ما در رابطه با انتقال ارز و فروش نفت روند مناسبی را پیش رو داریم و این فرآیندها خیلی بهتر از گذشته شده و امیدی را در کشور ایجاد کرده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشورها اظهار داشت: ما نباید در جریان مذاکرات ایران و ۱+۴ فریب کشورهای غربی را بخوریم، بلکه باید محکم بایستیم و بر مطالبات ملت پافشاری و تاکید کنیم.

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...