نسخه چاپی

نیروی زمینی برای اجرای ماموریت‌های محوله آمادگی ۱۰۰درصدی دارد

نيروي زميني براي اجراي ماموريت‌هاي محوله آمادگي ???درصدي دارد

فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بروزرسانی تجهیزات و فناوری‌های نیروی زمینی گفت: نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌های محوله آمادگی ۱۰۰ درصدی دارد.

به گزارش نما ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش در زاهدان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: آنچه که امروز ارائه شد بخشی از توانمندی نیروی زمینی ارتش است که با هم افزایی نیروی انسانی و تجهیزات فناوری روز، به دست آمده است.
وی افزود: تجهیزات و فناوری‍‌های ارائه شده در نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات، بروز رسانی، ساخته، پرداخته و وارد چرخه دفاعی کشور شده است، بدین ترتیب توان دفاعی نیروی زمینی برای اجرای هر گونه ماموریت ابلاغی ارتقا یافته و این نیرو قادر است کار خود را در صحنه‌های عملیاتی به نحو مطلوبی انجام دهد.
فرمانده کل ارتش با اشاره به اجرای رزمایش‌های عمومی و تخصصی نیروی زمینی خاطرنشان کرد: همانگونه که در طول سال در رزمایش‌ها مشاهده می شود راهبردها و تاکتیک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در یک صحنه عملیاتی متناسب با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود و رزمندگان ما طی این صحنه‌های عملیاتی شبیه سازی شده، روش‍های مقابله را تمرین کرده و توان رزمی خود را ارتقا می‌دهند.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در راس هیاتی به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و عملیاتی و بازدید از دستاوردهای دفاعی در حوزه‌های زرهی، هوانیروز، جنگال و فناوری ارتباطات و اطلاعات و استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب شرق صبح امروز / یکشنبه/ وارد سیستان و بلوچستان شد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از مسوولان لشکری و کشوری رییس ستادکل را در جریان بازدیدها و افتتاح طرح‌های عمرانی و دفاعی امنیتی نیروی زمینی ارتش همراهی می‌کنند.

ایرنا 

۱۴۰۰/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...