نسخه چاپی

دبیركل حزب موتلفه اسلامی:

دشمنان ملت ایران، امروز با لجن پراكنی ها در پی ایجاد دوگانه ولایت و عدالت هستند

عکس خبري -دشمنان ملت ايران، امروز با لجن پراکني ها در پي ايجاد دوگانه ولايت و عدالت هستند

بادامچیان هفت مضمون بایسته‌های عدالتخواهی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را عدالتخواهی مستمرو شجاعانه، نظریه‌پردازی عدالتخواهی مبتنی بر تعالیم اسلامی، گفتمان‌سازی عدالتخواهی، عدالتخواهی معنویت‌گرا، عدالتخواهی عقلانیت‌گرا، توجه به پیشرفت نسبی عدالت در جمهوری اسلامی و عدالتخواهیِ تقویت كننده نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان ملت ایران، امروز با لجن پراكنی ها در پی ایجاد دوگانه ولایت و عدالت هستند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دکتر اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قهرمان تبریز را تداوم انقلاب اسلامی و خط اسلام ناب نبوی، علوی و مهدوی دانست و تصریح کرد: ایشان در این سخنان لزوم پرهیز از اشرافی گری و زندگی مسرفانه را متذکر شدند و ساده زیستی که زیبا ترین نوع زندگی است را دوباره مطرح فرمودند و بر عدالتخواهی مستمر و شجاعانه، ‌نظریه پردازی عدالتخواهانه بر اساس تعالیم اسلام،‌گفتمان عدالت محور و عدالتخواهی معنویت گرا، که موجب نفی عدالت های شعاری دیگر است، تاکید داشتند.
وی افزود: عقلانیت گرایی در عدالتخواهی تقویت کننده نظام مردمسالار دینی و عدالت باور در اقدام و عمل است و همه این موارد از وظایف جدی در گام دوم انقلاب اسلامی است که یاران موتلفه اسلامی بطور فردی و تشکیلاتی در جهت حاکمیت این محورها باید تلاش همه جانبه داشته باشند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین گفت: شایسته کسانی که از انقلاب دفاع می کنند، زندگی نیست بلکه باید ساده زیست باشند.
بادامچیان هفت مضمون بایسته‌های عدالتخواهی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را عدالتخواهی مستمرو شجاعانه، نظریه‌پردازی عدالتخواهی مبتنی بر تعالیم اسلامی، گفتمان‌سازی عدالتخواهی، عدالتخواهی معنویت‌گرا، عدالتخواهی عقلانیت‌گرا، توجه به پیشرفت نسبی عدالت در جمهوری اسلامی و عدالتخواهیِ تقویت کننده نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان ملت ایران، امروز با لجن پراکنی ها در پی ایجاد دوگانه ولایت و عدالت هستند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه درباره مذاکرات وین اظهار داشت: به نظر می رسد دولت آمریکا بیش از اینکه به توافق فکر کند به حاشیه پردازی مشغول است.
وی افزود: هیأت حاکمه آمریکا دچار چند دستگی است و خوی سلطه گری آن ها چشم شان را بر مصلحت ملت آمریکا بسته است.
بادامچیان ادامه داد: تجربه توافق 2015 نشان می دهد اخذ تضامین و راستی آزمایی در لغو تحریم ها امری لازم است.
وی همچنین گفت: موضع مقتدرانه جمهوری اسلامی نیز آنها را از اینکه به ایران تحمیل داشته باشند، ناامید کرده و در نتیجه دچار چندگانگی و تصمیمات ضد و نقیض شده اند و مواضع متناقض آنها حکایت از سردرگمی ها دارد.
وی تاکید کرد: دولتمردان آمریکا باید بدانند و می دانند که دولت سیزدهم،‌ مواضع و تفکراتش با دولت قبلی متفاوت است؛ توهم برد-برد را ندارد و نیازی هم به برجام ندارد و باید ذهنیت های قبلی را تغییر دهند و بدانند با ایران مقتدر روبرو هستند و بازیگری سیاسی و توطئه به ضرر خود آنها تمام خواهد شد.
بادامچیان تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی با حمایت از مواضع اصولی و قاطعانه دولت آیت الله رییسی، معتقد است که باید تمام تحریم ها لغو شده، ‌راستی آزمایی شوند و آمریکایی ها غرامت زیان هایی که به ایران وارد آورده اند را بپردازند.
وی همچنین گفت: ما به نمایندگان کنگره آمریکا تذکر می دهیم که مصالح ملت و کشور آمریکا را بر سلطه گری بهم ریخته آمریکا ترجیح دهند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با تشکر از زحمات ارزشمند دولت سیزدهم در مقابله با کرونا، ارتباطات بین المللی و اقتصاد، ‌از اقدامات زیر بنایی دولت تشکر کرد و درباره مسائل گرانی، تورم و افزایش بی رویه و غلط قیمت ها گفت: در نامه ای به رئیس جمهور محترم درباره منابع درآمدی در بودجه و راهکارهای جدیدی که توسط کارشناسان بودجه ای حزب مطرح شده نکاتی را متذکر شده ام و امیدواریم که دولت سیزدهم سیر تحول تکاملی و منطبق با گام دوم انقلاب اسلامی را در بودجه نویسی 1401 پدید آورد.
بادامچیان افزود: مشکل اصلی معیشتی امروز، تورم، گرانی و نابسامانی ها است و یکی از ریشه های اصلی آن کسری بودجه است که باید به حل این معضل توجه و برای آن چاره اندیشی شود.
وی ادامه داد: اعضای حزب در کارگروه های تخصصی معتقدند لازم است منابع درآمدی و دریافتی دولت از محل نفت،‌گاز و فرآورده های نفتی بطور کامل به خزانه واریز شود و پرداخت هزینه ها برحسب ردیف های بودجه باشد و ما به دولت محترم پیشنهاد می کنیم برای کاهش یا حذف کسری بودجه، تفکیک دریافتی حاصل از فروش نفت و گاز در داخل و خارج و سوآپ، شفافیت درآمد فروش نفت خام بصورت بیع متقابل و همچنین ترانزیت، احصاء درآمدهای حاصل از فروش فرآورده های نفتی مثل بنزین، قیر، گازوئیل و... و ثبت درآمدهای موضوع اصل 49 قانون اساسی را در دستور کار بودجه قرار دهد.
بادامچیان همچنین گفت: نظرات حزب درباره اقدام دولت برای ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در قالب نامه ای به آیت الله رییسی تقدیم خواهد شد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه از رییس جمهور خواست با قاطعیت بانیان گرانی ها و عوامل آنها را که اکثرا در همان حال و هوای دولت اصلاح طلبان اعتدالی عمل می کنند کنار بگذارد
وی تاکید کرد: در این راستا ملت پشتیبان رییس جمهور است.
بادامچیان همچنین گفت: سلطه گری آمریکا و غرب، از تحمیل و فشار به ایران نا امید شده و در قالب دو برنامه جنگ روانی، شایعه و دروغ پراکنی و نیز زیر سوال بردن نهادهای ارزشی وخدوم اهداف خود را دنبال می کند که البته با هوشیاری ملت و جهاد تبیین این حرکت مذبوحانه نیز به رسوایی و شکست نکبت آور برای عوامل آن منجر خواهد شد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو درباره هیاهوی آمریکا و غربی ها درباره اوکراین و حمله روسیه به آن کشور اظهار داشت: این هیاهو که بیشتر تداعی هوچی گری سیاسی می کند و گویا مصرف داخلی برای بایدن در آمریکا دارد، در نهایت برای آمریکا رسوایی به بار می آورد.
وی تأکید کرد: ایران در این نوع مسائل با هوشیاری و حمایت از کشورهای دوست، بررسی و اتخاذ مواضع می کند.
وی گفت: آنچه برای ملت اوکراین مهم است استقلال در تصمیم گیری و عدم وابستگی به دیگر کشورهاست و باج دهی به زورگویان و در دام ناتو افتادن با استقلال سیاسی مغایرت دارد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اظهار تأسف نسبت به سخنان اهانت آمیز مطرح شده در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: اگر در بیان مواردی از این دست، تعمدی در جهت سنجش حساسیت های عمومی و غیرت دینی، ترویج فرهنگ سکولاریسم در جامعه و تضعیف و تخریب سینمای فاخر انقلاب اسلامی باشد ضرورت دارد نهادهای مسئول، واکنشی درخور داشته باشند.
وی افزود: البته باید توجه شود که مطلوب دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی امروز، تخریب در جهت حذف جشنواره فیلم فجر و تعطیلی این رویداد مهم فرهنگی از درون است و در این باره باید با آسیب شناسی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت توجه شود اهداف بازی رسانه ای دشمن محقق نشود.
بادامچیان در پایان یاد و خاطره حجت الاسلام شهید فضل الله محلاتی از اعضای جامعه روحانیت مبارز و از شهدای موتلفه اسلامی و نیز مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری از موسسین موتلفه اسلامی و از پیشکسوتان نهضت انقلاب اسلامی را در سالگردشان گرامی داشت

۱۴۰۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...