نسخه چاپی

اسدالله بادامچیان:

افراد نفوذی و خود فروخته نمی توانند تمدن و فرهنگ اسلامی ایرانی را ندیده بگیرند

افراد نفوذي و خود فروخته نمي توانند تمدن و فرهنگ اسلامي ايراني را نديده بگيرند

بادامچیان ادامه داد: حجاب در اسلام نیز از ضروریات است و سبك زندگی اسلامی – ایرانی، رعایت عفاف و حجاب را همراه دارد.

به گزارش نما و به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دکتر اسدالله بادامچیان که در پایان جلسه شورای مرکزی این حزب سخن می گفت، در ادامه از جامعه محترم مداحان، مرثیه خوانان و نوحه سازان خواست که در خدمات حسینی وعاشورایی خود به جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پایان دوره خانه احزاب گفت: خانه احزاب باشگاهی برای همه احزاب رسمی و قانونی است که به تبادل نظر و افکار، طرح مواضع و نقد، انتقاد و پیشنهاد در جلسات آن اقدام کنند و از اختلافات و درگیریهای جناحی و سیاسی بکاهند.

بادامچیان تاکید کرد: احزاب عضو در دوره جدید کسانی را برای مدیریت انتخاب کنند که بتوانند در چارچوب نظام با دولت منتخب مردم و مجلس، بر پایه خواسته های ملت همراهی کنند؛ زیرا اگر خانه احزاب ابزار جناحی و محل تنش و چالش ها شود، کشور را دچار درگیری ها و تفرقه می کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به بحران روزافزون آمریکا اظهار داشت: بایدن با سفر شکست خورده اش به منطقه در واقع نامه برکناری خودش را امضاء کرد و اکنون کرونا همراه با سرطان و فرسودگی پیری زمینه را در حذف او از سیاست آمریکا مهیا کرده است و تنها مانع، جانشین اوست.

وی تصریح کرد: مردم آمریکا دچار مشکلات فراوانی شده اند و سیاست غلط آمریکا در جریان جنگ اوکراین موجب شد که همدستان آمریکا در اروپا دچار انواع مشکلات سیاسی و اقتصادی شوند و آمریکا هم نتواند کمک موثری به حل بحران های اروپا و مساله اوکراین داشته باشد.

بادامچیان ادامه داد: اکنون مردم اروپا تاوان سیاست احمقانه آمریکا در اوکراین را می دهند و ناراضی و ناراحت در پی راهکار برای بازگشت به وضعیت قبل از این بحران هستند و همین موضوع اختلافات آمریکا و کشورهای اروپایی را بیشتر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: کار به رسانه های آمریکا کشیده شده که نگران درگیری های داخلی در آمریکا و حتی استفاده از سلاح های در دست مردم در این نابسامانی ها هستند و به صراحت حذف بایدن را مطرح می کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: با توجه به این مسائل باید به دنیای پسا قدرت آمریکا فکر کنیم.

بادامچیان در ادامه گفت وگو با تقدیر از دیوان محاسبات به دلیل سرعت عمل در ارائه تفریغ بودجه 1400 گفت: دیوان محاسبات به رسالت ذاتی خود در پیشگیری از انحراف در بودجه توجه کند و انضباط مالی در همه ردیف ها را مورد دقت قرار دهد تا اهداف واقعی بودجه تحقق یابند.

وی از نمایندگان مجلس خواست با استفاده از تفریغ بودجه و گزارش آن، از هم اکنون به فکر سامان جدید در بودجه نویسی برای سال 1402 باشند.

بادامچیان از فراکسیون موتلفه اسلامی در مجلس نیز خواست در این زمینه متمرکز شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو از رئیس جمهور ترکیه خواست، ترکیه را از سوریه و عراق بیرون بیاورد تا این کشورهای مهم منطقه و همسایه ترکیه و ایران با هماهنگی و همکاری با یکدیگر، راه پیشرفت و اقتدار جمعی را پیگیری کنند.

بادامچیان در ادامه از دولت آیت الله رئیسی خواست با توجه به تجربه سیل استهبان، قبل از شروع باران های سیل آور، چاره اندیشی لازم را در نقاطی که احتمال سیل دارند انجام دهد.

وی از آمادگی دبیران حزب موتلفه اسلامی در استانهای در معرض سیل برای همکاری در این زمینه خبر داد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به موضوع عفاف و حجاب گفت: تمدن بزرگ ایران از آغاز پیدایش در چند هزار سال قبل تاکنون با عفاف و حجاب و با رعایت همه زیبایی ها و بهره مندی از لذت های مشروع قرین بوده و با برهنگی یونانی، ابتذال رومی، فساد غربی و آلودگی های اخلاقی هیچگاه همراهی نداشته است.

بادامچیان ادامه داد: حجاب در اسلام نیز از ضروریات است و سبک زندگی اسلامی – ایرانی، رعایت عفاف و حجاب را همراه دارد.

وی تاکید کرد: غربزده ها و عوامل پنهانی، نفوذی و خود فروخته نمی توانند این تمدن و فرهنگ اسلامی ایرانی را ندیده بگیرند و خود را رسوا می کنند.

۱۴۰۱/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...