نسخه چاپی

مادر امباپه برای رئال مشكل ساز شد

عکس خبري -مادر امباپه براي رئال مشکل ساز شد

مادر ستاره پاری سن ژرمن از مسئولان رئال درخواستی غافلگیركننده كرد.

به گزارش نما، باشگاه رئال مادرید این روزها تمام تمرکز خود را گذاشته تا انتقال کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن را در تابستان نهایی کند.

قرارداد امباپه با پاریس تابستان ۲۰۲۲ به پایان می رسد و این بازیکن می تواند به عنوان بازیکن راهی مادرید شود. ستاره فرانسوی تاکنون ۷ بار پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرده است.

نشریه «مارکا» اسپانیا در این زمینه خبر داد امباپه دوست دارد با رئال قرارداد امضا کند. ستاره فرانسوی چون رایگان راهی رئال می شود می خواهد درآمد بیشتری داشته باشد.

مادر امباپه برای رئال مشکل ساز شد

دستمزد سالیانه امباپه در پاریس ۲۱ میلیون یورو است و ستاره فرانسوی اخیرا پیشنهاد تمدید دوساله قراردادش با مبلغ بیشتر را رد کرد.

رئال می خواهد دستمزدی ۲۵ میلیون یورویی به امباپه بدهد. البته بحث درآمد ناشی از حق پخش تصاویر و فیلم های ستاره فرانسوی نیز ۵۰ درصد خواهد بود.

طبق گزارش نشریه مادریدی مادر امباپه درخواستی غافلگیرکننده داده و مسئولان باشگاه رئال مادرید را دچار ابهام کرده است.

مادر ستاره پاری سن ژرمن درخواست داده تا درصدی از درآمد پیراهن فروشی پسرش را کسب کند. این درحالیست که رئال برای فروش پیراهن امباپه برنامه داشت تا بسیاری از دستمزد و هزینه انتقال را از این طریق به دست بیاورد.

امباپه در شرایط کنونی پنجمین فوتبالیست دنیاست که پیراهنش بیشترین فروش را دارد. در صورت انتقال او به رئال مادرید بدون شک رتبه او در فروش پیراهن بهتر خواهد شد.

منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...