نسخه چاپی

حزب الله: با شركت در انتخابات به جنگ پروژه آمریكایی می‌رویم

عکس خبري -حزب الله: با شرکت در انتخابات به جنگ پروژه آمريکايي مي‌رويم

یكی از مسئولان حزب الله تاكید كرد، از طریق مشاركت در انتخابات (پارلمانی) پیش رو به مقابله با پروژه آمریكایی خواهیم پرداخت.

به گزارش نما، شیخ محمد حمادی مسئول حزب الله در بقاع غربی لبنان در سخنانی که خبرگزای رسمی لبنان آن را منتشر کرد، گفت: ما همچنان بر حضور در خاکریز صحیح و میدانی که از طریق آن بتوانیم به مبارزه با تمامی توطئه‌های طراحی شده علیه لبنان و منطقه، بپردازیم، ادامه خواهیم داد.

او تاکید کرد: ما با تکیه بر تلاش‌های فرزندان این ملت و کادرهای علمی‌اش در تمامی سطوح به مقابله با توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی علیه منطقه و لبنان می‌پردازیم و در انتخابات پیش رو نیز به مقابله با پروژه آمریکایی خواهیم پرداخت و به اذن خداوند بر آن پیروز هم می‌شویم.

در همین راستا، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان هم تاکید کرد: ما شرکای این وطن هستیم، ما بر این باوریم که این کشور را یک گروه واحد نمی‌تواند اداره کند و باید همگی ما به این باور برسیم که همگی شریکان این وطن و میهن هستیم.

او افزود: هر کسی که به رفتار دولت آمریکا در قبال سیاستمداران، افراد ذی نفود و فعالان عرصه‌های عمومی در سرتاسر جهان و نه فقط لبنان می‌نگرد، شاهد آن است که دولت آمریکا رفتاری اوباش گرانه در قبال آنها داشته و اگر نتواند بازی خون و کشتار و تجاوز و نسل کشی ملت‌ها را انجام دهد، سیاست اعمال تحریم را در دستور کار خود قرار می‌دهد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...