نسخه چاپی

سند جدید مصری‌ها علیه سنگال/ تیم كارلوس كی‌روش به جام جهانی می‌رود؟

عکس خبري -سند جديد مصري‌ها عليه سنگال/ تيم کارلوس کي‌روش به جام جهاني مي‌رود؟

مسوولان فدراسیون فوتبال مصر مدعی شدند به اسناد جدیدی دست پیدا كردند كه حكایت از یك طرح ساماندهی در ورزشگاه سنگال علیه شاگردان كی‌روش داشت.

به گزارش نما، تیم ملی فوتبال مصر در دیدار پلی‌آف مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا در ضربات پنالتی به تیم ملی سنگال باخت تا شاگردان «کارلوس کی‌روش» در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ناکامی بمانند. کی‌روش که در این دوره از رقابت‌ها از ستارگان بزرگی مانند محمد صلاح در تیم فراعنه بهره می‌برد نتوانست برتری یک بر صفر دیدار رفت را حفظ کند و در نهایت مغلوب سنگال شد.

دیدار این ۲ تیم در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر یک به سود میزبان (سنگال) به پایان رسید. در آن دیدار انداختن لیرز به صورت بازیکنان مصری موجب شد تا بزرگانی مانند محمدصلاح نتوانند عملکرد خوبی در ضیافت پنالتی داشته باشند. پس از پایان این دیدار مسوولان مصر به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آفریقا شکایت و خواهان برگزاری مجدد این بازی شدند.

قرار است ۲۱ آوریل (اول اردیبهشت) پرونده این بازی در فیفا مورد بررسی قرار گیرد و تصمیم لازم درباره آن گرفته شود. البته بعید است که رای به تکرار بازی داده شود.

روزنامه البیان مصر در گزارشی با اشاره به بررسی این بازی در فیفا نوشت: مسوولان فوتبال مصر به تازگی اسنادی را رو کردند که ارائه آن به فیفا می‌تواند هواداران سنگالی را با جریمه سنگین روبرو کند.

در ادامه این گزارش آمده است: ویدئوهای جدید حاکی از وجود اقدامات سازماندهی شده نسبت به بازیکنان تیم ملی مصر در زمین است، نه اقدامات فردی. این کارها به صورت سیستماتیک انجام شده و به صورت تصادفی نیست.

بعد از این دیدار و ناکامی تیم ملی فوتبال مصر در رسیدن به جام جهانی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم به صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کرد و گفته می‌شود برای حضور در جام جهانی با تیم ملی فوتبال تونس در حال مذاکره است.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۱/۱/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...