نسخه چاپی

رونالدو به خاطر مسی مسخره شد

عکس خبري -رونالدو به خاطر مسي مسخره شد

گزارشگر مطرح آمریكایی كه به دلیل قهرمانی مسی با پاری سن ژرمن، رونالدو را مسخره كرده بود، مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش نما، روز گذشته برای کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی دو رقیب سنتی روزی کاملا متفاوت بود.

رونالدو به همراه منچستر یونایتد مقابل آرسنال با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را از دست دهد، اما در مقابل لیونل مسی با پاری سن ژرمن موفق به گلزنی شد و در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل لانس قهرمانی زودهنگامش در لیگ فرانسه را جشن گرفت.


یک گزارشگر آمریکایی در جریان جشن قهرمانی پاری سن ژرمن به تجمید از مسی پرداخت و شروع به تمسخر رونالدو کرد. مسی در تساوی یک بر یک تیمش مقابل لانس با یک ضربه خیره کننده یک گل به ثمر رساند و در نتیجه پی اس جی قهرمان فرانسه شد.

از سوی دیگر، رونالدو روز شنبه روز سختی را پشت سر گذاشت و منچستریونایتد با شکست ۳ بر یک مقابل آرسنال متحمل شد. او گلزنی کرد تا صدمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند، اما در نهایت تیمش بازنده شد. بعید به نظر می رسد که این بازیکن ۳۷ ساله فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند و آخرین شکست آنها در لیگ، آنها را در رده ششم قرار داده است.

رونالدو به خاطر مسی مسخره شد

نشریه «سان» در این زمینه گزارش داد این احساس بی رحمانه توسط یک گزارشگر مطرح شد که پس از کمک مسی به PSG برای کسب افتخار داخلی، رونالدو را مورد انتقاد قرار داد. او در حالی که می خندید(باخنده و حالت تمسخرآمیز)، گفت: رونالدو با منچستریونایتد در جایگاه ششم یا هفتم لیگ قرار گرفته است، اما در مقابل مسی واقعاً گلی را می‌زند که عنوان قهرمانی را برای پی اس جی به ارمغان می آورد.

اظهار نظر او روی آنتن زنده در شبکه های اجتماعی چندان مورد استقبال قرار نگرفت و کاربران اجتماعی از این رفتار گزارشگر آمریکایی انتقاد کردند.

منبع: فارس

۱۴۰۱/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...