نسخه چاپی

پوگبا در رادار سیتی قرار گرفت

عکس خبري -پوگبا در رادار سيتي قرار گرفت

سایت الكووره با اشاره به جدایی حتمی ستاره فرانسوی شیاطین سرخ نوشت: منچسترسیتی در نظر دارد ستاره مسلمان تیم ملی فوتبال فرانسه را به خدمت بگیرد.

به گزارش نما، پل پوگبا که به دلیل مصدومیت ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس را از دست داده بود جدایی خود را از جمع شیاطین سرخ قطعی کرد. تیم‌های فوتبال رئال مادرید، پاری‌سن ژرمن و منچسترسیتی از مهمترین مشتریان بازیکن تیم ملی فرانسه هستند. پوگبا که ۲ دوره متفاوت را در اولدترافورد تجربه کرده است در فصل جاری با انتقاد زیادی روبرو شد، انتقاداتی که این ستاره را به سمت درب‌های خروجی منچستریونایتد هدایت کرد.

سایت عربی الکووره در گزارشی با اشاره به مقصد احتمالی این ستاره مسلمان نوشته است: تیم منچسترسیتی یکی از مشتریان پر وپاقرص پوگبا است و احتمال دارد که ستاره فرانسوی در جبهه مقابل منچستریونایتد قرار گیرد. حضور پوگبا در جمع شاگردان گواردیولا می‌تواند جذابیت زیادی برای بازی‌های این تیم‌ها داشته باشد.

در ادامه گزارش این تارنمای عربی آمده است: شایعه انتقال پوگبا به سیتی در حالی است که فابریزیو رومانو، کارشناس بازار نقل و انتقالات، از طریق حساب کاربری خود در توییتر فاش کرد که سیتی در نظر دارد پس از اتمام مذاکره با ارلینگ هالند مهاجم نروژی، یک هافبک جدید جذب کند. با این حال، رومانو تایید کرد که باشگاه وارد مذاکرات پیشرفته‌ای با بازیکن فرانسوی نداشته زیرا تا کنون احتمال انتقال پوگبا به تیم متمول شهر پاریس بیش از دیگر گزینه‌ها است.

منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...