نسخه چاپی

پای رؤسای جمهور فرانسه به پرونده امباپه باز شد

عکس خبري -پاي رؤساي جمهور فرانسه به پرونده امباپه باز شد

امیر قطر برای حفظ ستاره پاری سن ژرمن دست به دامن رؤسای جمهور فرانسه شد.


به گزارش نما، نشریه «آس» اسپانیا در گزارشی به درخواست ویژه امیر قطر از رؤسای جمهور کنونی و سابق فرانسه در پرونده انتقال کیلیان امباپه ستاره پاریس به رئال مادرید خبر داد.

امباپه از دو سال گذشته مدنظر رئال مادرید قرار دارد، اما ناصر الخلیفی در دو سال گذشته با تلاش‌های زیاد مانع از رفتن این ستاره از پاریس شد.

مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن این بار با دیپلماسی به دنبال ممانعت از انتقال امباپه به رئال شده است. الخلیفی از تمیم بن حمد امیر قطر درخواست کرده تا مانع از انتقال این ستاره به رئال تا پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود.

پروژه ممانعت از انتقال امباپه به رئال تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ کلید خورده و امیر قطر رایزنی ها را با آمانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه آغاز کرده است.

البته این تنها تلاش سیاسی قطر برای نگه داشتن امباپه در پاریس نیست. امیر قطر با نیکولاس سارکوزنی رئیس جمهور سابق فرانسه نیز وارد رایزنی شد تا مانع از انتقال این بازیکن به رئال در تابستان شود.

ستاره فرانسوی دو روز پیش در مراسم بهترین های سال فوتبال این کشور اعلام کرد قبل از اردوی تیم ملی فرانسه تصمیم نهایی اش برای ماندن یا رفتن را اعلام خواهد کرد.

منبع: فارس


۱۴۰۱/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...