نسخه چاپی

برومند‌: امیدوارم مجیدی بماند و قهرمانی تكرار شود/ استقلال در خط حمله هم باید بهترین باشد

عکس خبري -برومند‌: اميدوارم مجيدي بماند و قهرماني تکرار شود/ استقلال در خط حمله هم بايد بهترين باشد

دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: همانطور كه در خط دفاع بهترین بودیم باید در خط حمله هم بهترین باشیم.

به گزارش نما، پرویز برومند در مورد قهرمانی بدون شکست استقلال در لیگ بیست و یکم که برای اتفاقی بی‌نظیر محسوب می‌شود، اظهار داشت: به همه هواداران و آبی‌دلان تبریک می‌گویم. امیدوارم این قهرمانی تداوم داشته باشد. بعد از چند سال یک مدیریت باثبات و خوب آمد. در گذشته به دلیل مدیریت اشتباه در باشگاه استقلال تیم نتوانست به مقامی در خور شأن و شخصیت خودش دست پیدا کند اما خداراشکر با حضور مصطفی آجرلو و کادر مدیریتی مجرب، امسال استقلال به این مهم دست پیدا کرد.

وی در مورد اینکه خودش در استادیوم حضور داشت و بعد از مدت‌ها ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر شده بود، عنوان کرد:‌ بارها از هواداران درخواست داشتم که از استقلال حمایت کنند. به استادیوم بروند یا سر تمرین حاضر شوند. به همین خاطر تصمیم گرفتم برای این بازی خودم هم به ورزشگاه بروم. دوست داشتم بین هواداران بنشینم اما از آنجا که خیلی شلوغ بود مجبور شدم در جایگاه ویژه بازی را تماشا کنم. جو بسیار فوق‌العاده‌ای وجود داشت و تمام موهای تنم سیخ شده بود. یاد روزهایی افتادم که چنین اتفاقی در بازی نیروی هوایی عراق برای خودم افتاد. البته آن بازی در مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا بود.
برومند در خصوص اینکه استقلال رکوردهای زیادی را در کنار این قهرمانی به ثبت رساند، اظهار داشت:‌ از نیم فصل می‌شد این رکوردها را حدس زد. پیش‌بینی کرده بودم که استقلال با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان شود و خدا را شکر این اتفاق دلچسب افتاد. این تیم از لحاظ امتیازی هم رکورد دار شد. به خاطر هواداران خیلی خوشحال شدم که بعد از چند سال این قهرمانی به دست آمد و امیدوارم این قهرمانی در آسیا هم اتفاق بیفتد.

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد اینکه در لیگ بیست و یکم سید حسین حسینی با ثبت 18 کلین‌شیت رکورد دار شد، گفت: کاری به رکورد ندارم. او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. با عملکرد بدون اشتباه حسینی پیش‌ بینی می‌شد استقلال گل خورده کمتری داشته باشد. به او و بهزاد غلامپور بابت ثبت این رکورد تبریک می‌گویم و از صمیم قلب برای‌شان خوشحال هستم.

امیدوارم مجیدی بماند و قهرمانی تکرار شود

وی در مورد اینکه با وجود موفقیت استقلال در این فصل، شایعاتی مبنی بر جدایی فرهاد مجیدی مطرح شده، عنوان کرد:‌ از تدبیر و تجربه‌ای که مصطفی آجرلو دارد بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. این قهرمانی‌ باید ادامه داشته باشد. ان‌شاالله این اتفاق نمی‌افتد اما ما فرهاد مجیدی نیستم. هر شخصی می‌تواند برای خودش هر تصمیمی بگیرد اما امیدوارم این اتفاق نیفتد تا این قهرمانی تکرار و به موفقیت در آسیا منجر شود.

برومند در خصوص تقویت تیم برای موفقیت در فصل آینده و همچنین لیگ قهرمانان آسیا با توجه به اینکه شایعاتی پیرامون جدایی پین و سیلوا مطرح شده که نگرانی هواداران را در پی داشته، گفت: خیلی خوش‌بین هستم که این اتفاق نمی‌افتد. هواداران نگران نباشند. ان‌شاالله این اتفاق نمی‌افتد. همه بازیکنان و اعضای تیم باید حفظ و نفرات جدید به آن‌ها اضافه شوند. فکر می‌کنم تنها مشکلی که استقلال دارد در خط حمله است. بنابراین یک مهاجم شش دانگ نیز باید اضافه شود. همانطور که در خط دفاع بهترین بودیم باید در خط حمله هم بهترین باشیم.

امیدوارم مجیدی بماند و قهرمانی تکرار شود

دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد مشکلاتی که برای پیشکسوتان هنگام ورود به ورزشگاه به وجود آمد و آن‌ها دچار معطلی زیاد شدند، اظهار داشت: دو چیز یک باشگاه را جاودانه می‌کند. اول هویتش که همین پیشکسوتان هستند و دوم هوادارانش، هواداران زیادی آمدند و بسیاری هم بیرون آمدند اما با برنامه‌ریزی بهتر و احترام گذاشتن به این قشر چه از طریق فدراسیون و چه از طریق باشگاه فکر می‌کنم می‌توانیم روزهای بهتری را سپری کنیم. متأسفم که این اتفاق برای پیشکسوتان افتاد. وضعیت اسفباری را دیدم. پیشکسوتان با وضعیت اسفباری وارد ورزشگاه شدند و خیلی هم شاکی بودند. در فوتبال ما ممکن است هر اتفاقی بیفتد و این هم یک نمونه بود. به غیر از اینکه برای این موضوع تأسف بخورم هیچ کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم و حرف دیگری نمی‌توانم بزنم.

پیشکسوت استقلال در مورد اختلاف به وجود آمده بین این باشگاه و مسئولان تیم ملی که منجر به خط خوردن پنج بازیکن آبی‌پوش از جمع شاگردان اسکوچیچ شد، عنوان کرد:‌ یک بازیکن زحمات زیادی می‌کشد تا به تیم ملی برسد. فکر می‌کنم اسکوچیچ مقداری در این قضیه عجله کرد و امیدوارم عجله‌اش را کنار بگذارد. مسلماً هیچ مربی دوست ندارد بازیکنانش را ضعیف کند. حتما راهی برای این قضیه پیدا می‌شود. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود و شرایطی به وجود بیاید که به صلاح هر دو طرف باشد.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...