نسخه چاپی

گوشی گلكسی زد فولد ۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟

عکس خبري -گوشي گلکسي زد فولد ? چه ويژگي‌هايي دارد؟

براساس اطلاعات نتایج بنچمارك گلكسی زد فولد ۴ سامسونگ، این گوشی تاشو احتمالاً با تراشه‌ی Snapdragon ۸+ Gen۱، اندروید ۱۲ و ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

به گزارش نما، پیش از این در شایعات گفته شده گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ به جدیدترین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام یعنی Snapdragon ۸+ Gen۱ مجهز خواهد شد. اکنون جزئیات مربوط به بنچمارک این گوشی در وب‌سایت گیک‌بنچ نشان می‌دهد این دستگاه به سیستم-روی-چیپSnapdragon ۸+ Gen۱ مجهز خواهد بود.

استفاده از تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام روی گلکسی زد فولد ۴ واقعاً غافل‌گیرکننده نیست زیرا فهرست بنچمارک منتشرشده در هفته‌ی گذشته حاکی از آن است که گلکسی زد فلیپ ۴ نیز به این پردازنده مجهز خواهد شد.

گوشی گلکسی زد فولد ۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟

گلکسی زد فولد ۴ با شناسه‌ی مدل SM-F۹۳۶U در وب‌سایت گیک‌بنچ رؤیت شده است. این شناسه مدل مخصوص بازار ایالات متحده است و نتایج بنچمارک، اطلاعات جالبی را درمورد عملکرد این گوشی تاشو نشان می‌دهد.

گلکسی زد فولد ۴ با تراشه‌ی Snapdragon ۸+ Gen۱ در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱۳۵۱ و ۳۸۰۸ را به‌دست آورده است. به‌نظر می‌رسد این مدل حداقل ۱۲ گیگابایت رم داشته باشد. در مقام مقایسه، گلکسی زد فولد ۳ نیز با رم ۱۲ گیگابایت دردسترس خریداران قرار گرفت.
البته بدیهی است که امتیاز بنچمارک هیچ دید واقعی‌ای از عملکرد دستگاه ارائه نمی‌دهد. کوالکام ادعا می‌کند تراشه‌ی پرچم‌دارش از نظر عملکرد پردازشی ۱۰ درصد و ازنظر فرکانس پردازنده‌ی گرافیکی نیز ۱۰ درصد نسبت به نسل قبلی آن سریع‌تر است. این شرکت همچنین مدعی شده مصرف انرژی پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی سیستم-روی-چیپ Snapdragon ۸+ Gen۱ تا ۳۰ درصد نسبت به قبل بهتر شده است. بدین‌ترتیب گلکسی زد فولد ۴ می‌تواند با باتری کوچک‌تر، عمر باتری بهتری با هربار شارژ به‌ کاربر ارائه دهد.

می‌توان انتظار داشت که با نزدیک‌ شدن به تاریخ معرفی گلکسی زد فولد ۴، اطلاعات بیشتری درمورد این دستگاه منتشر شود. پیش از این در خبرهای مرتبط اعلام شده است این محصول در نسخه‌ی یک ترابایتی نیز عرضه خواهد شد که در این‌ صورت، بیشترین حافظه‌ی ذخیره‌سازی ارائه‌شده روی یک گوشی هوشمند تاشو خواهد بود.

منبع:زومیت

۱۴۰۱/۳/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...