نسخه چاپی

رشیدی: ساپینتو حتماً معجزه می‌كند كه از ۴ قهرمانی حرف زده!/ او نشان داد بی‌تجربه است

عکس خبري -رشيدي: ساپينتو حتماً معجزه مي‌کند که از ? قهرماني حرف زده!/ او نشان داد بي‌تجربه است

یك پیشكسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید عملكرد این باشگاه در نقل و انتقالات ایده‌آل نبوده است.

به گزارش نما، بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره‌ی شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید آبی‌ها اظهارکرد: وقتی تیم استقلال قهرمان شده است، هر کسی که تیم قهرمان را تحویل بگیرد، کار سختی در پیش خواهد داشت. وقتی مربی می‌گوید من تیم را قهرمان می‌کنم، نمی‌شود به آن حرف اتکا کرد. این جای سوال دارد که این مربی طی چه فرایندی این حرف را زده است. نمی‌دانم این مربی چطور به باشگاه استقلال آمده است و برای من سوال است که ساپینتو چطور با خودش فکر کرده است که گفته برای استقلال ۴ قهرمانی می‌آورد. او که شناخت کافی از بازیکنان و فوتبال ایران نداشته است، چطور این حرف‌ها را زده است؟

او درباره آینده ساپینتو در استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم که ساپینتو بتواند در استقلال موفق باشد اما نباید حرف‌هایی زد که فقط تنها در حد حرف بماند. با حرف زدن نمی‌شود کاری از پیش برد. آرزوی ما این است که این مربی در استقلال موفق باشد. مربی در وهله اول باید در کارش تمرکز داشته باشد تا بتواند نتایج لازم را به دست بیاورد. ساپینتو باید به کارش تمرکز کند و کم‌تر صحبت کند.
این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نحوه عملکرد آبی‌ها در پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: استقلال در پنجره نقل و انتقالات تا اینجای کار خوب کار نکرده است چون برخی بازیکنان تیم تا اینجای کار از تیم جدا شده‌اند. استقلال تا اینجای کار چند بازیکن را جذب کرده است اما باشگاه در نقل و انتقالات کند عمل می‌کند. استقلال باید در همه پست‌ها بازیکن جذب کند و با بازیکنان مد نظر خود تمدید کند تا هر بازیکنی درهر پستی بداند که یک رقیب روی نیمکت دارد تا تیم رشد کند.

او درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت و در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها در فصل آینده می‌توانند باز هم مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند؟ گفت: استقلال همیشه مدعی بوده و همیشه مدعی خواهد بود. استقلال اگر یارگیری خوبی نکند و در پنجره نقل و انتقالات کند عمل کند، کار سختی در پیش خواهد داشت و دوباره شاهد استقلال سال‌های قبل خواهیم بود که دچار مشکلات زیادی شده بود.
منبع: ایسنا

۱۴۰۱/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...