نسخه چاپی

اختصاصی

درس گرفتن از شهید لاجوردی برای دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

درس گرقتن از شهيد لاجوردي براي دادن راي اعتماد به وزراي پيشنهادي

در مدرسه رفاه دیدم یكی از اعضای مجاهدین خلق آمده و دارد اسلحه جابه‌جا می‌كند، شهید كچویی گفت كه او توبه كرده است؛ اما شهید لاجوردی گفت كه او اگر توبه هم كرده است، به درد نمی‌خورد؛ او كاملاً به توبه تاكتیكی آنها اشراف داشت.

 محمدصادق رخ فرد - جواد منصوری یکی از همرزمان شهید لاجوردی در بیست و ششمین سالگرد این شهید گفت: «شهید کچویی با شهید لاجوردی بسیار همفکر و همراه بود. ۲۳ بهمن سال ۱۳۵۷ در مدرسه رفاه دیدم یکی از اعضای مجاهدین خلق آمده و دارد اسلحه جابه‌جا می‌کند، شهید کچویی گفت که او توبه کرده است؛ اما شهید لاجوردی گفت که او اگر توبه هم کرده است، به درد نمی‌خورد؛ او کاملاً به توبه تاکتیکی آن‌ها اشراف داشت. »

این روز‌ها که بحث رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم داغ است، دو وزیر بیشتر مورد بررسی هستند. یکی ظفزقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، از حامیان فتنه و دیگری می‌دری وزیر پیشنهادی کار و رفاه و از نمایندگان مجلس ششم و امضا‌کننده جام زهر.

ظفرقندی یکی از حامیان فتنه در سال ۸۸ بود. مواضع تند وی و یا تشکیلات زیر نظرش در حمایت از موسوی و کروبی هنوز از یاد‌ها نرفته است که نوشت: «انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی، ضمن تأکید بر ضرورت رفع حصر غیر انسانی و تحمیلی میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی خواهان بررسی فوری شرایط جسمی و سلامت آنان توسط پزشکان مستقل و معتمد و درمان بیماری‌های آنان در مراکز مناسب شد» این درحالی است بسیاری از مردم مظلوم و بی‌دفاع در کوچه و خیابان‌های شهر‌های ایران توسط فتنه گران متوحش، مضروب و کشته شده بودند.

ظفرقندی حتی انتخابات را مهندسی خوانده و در متنی در توییتر مدعی شده بود« گفتند مشارکت حداکثری ولی در عمل مهندسی انتخابات حداقلی صورت گرفت. این نوع ظارت استصوابی انهدام جمهوریتی است که برای آن انقلاب شد. امکانی برای مشارکت مردم باقی نمانده است. » حال خود وزیر پیشنهادی دولتی با رای حداقلی شده است.

ظفرقندی حتی در جلسات مجلس حاضر به توبه و برائت از سخنان و عملکرد خود نشد و در جلسه بررسی وزرای پیشنهادی گفت «نمی شود در خصوص مهندسی انتخابات واقعیات را کتمان کرد. »

چگونه می‌شود مجلسی که اکثریت آن مدعی هستند که انقلابی می‌باشند و یکی از مهترین خط قرمز و اصول انقلابی بودن شناخت فتنه، حامیان آن و مقابله با آن است، حاضر شوند به حامیان فتنه که بسیار نزدیک به منافقین هستند رای اعتماد دهند و راه را برای حضور این جریان خطرناک در وزارت خانه‌های بسیار مهم و راهبردی فراهم کنند.

 مقام معظم رهبری در توصیه به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری فرمودند: «و امّا توصیه و عرض ما به نامزدهای انتخابات؛ من به این حضرات محترم عرض میکنم: با خداوند خودتان عهد کنید که اگر موفّق شدید و توانستید مسئولیّتی به دست بیاورید، کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذرّه‌ای با انقلاب زاویه دارند. آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی ذرّه‌ای زاویه داشته باشد، او به درد شما نمیخورد؛ او همکار خوبی برای شما نخواهد بود. ... »    
 

۱۴۰۳/۵/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 
چگونه راوي دقيقي براي انقلاب باشيم