نسخه چاپی

حبيبي:

معرفی نامزد دولت در سفرهای استانی یك تخلف آشكار از قانون است

حبيبي

رئیس جمهور باید از معرفی نامزد مورد نظر خود در سفرهای استانی پرهیز كند این یك تخلف آشكار از قانون است .

به گزارش نما محمدنبی حبیبی در نشست دبيران این حزب با اشاره به اینکه چرخه توليد در كشور به دست با كفايت كارگران مي‌چرخد اظهارداشت: كارگران به خاطر صبوري در برابر مشكلات راه‌اندازي چرخ توليد را با همه مشكلات بر دوش دارند.

وی افزود: کارگران مي‌دانند توليد يعني مهار تورم و گراني، توليد يعني رفع مشكل بيكاري و اشتغال و اين ميدان اصلي جهاد كارگران عليه سياستهاي تحريم و تهديد دشمنان اسلام است.

حبیبی با تقدير از زحمات كارگان افزود: عليرغم اخلال دشمن در امر توليد و غفلت برخي مسئولين در اين امر، كارگران با بصيرت و هوشمندي در سنگر توليد در حال خلق حماسه اقتصادي هستند.

وي همچنين با تقدير از نقش معلمان در توليد انديشه و آموزش اظهار داشت: معلمان نيز با الگوگيري از شهيداني چون مطهري، باهنر و بهشتي در حال تربيت نسلي هستند كه در تراز دهه چهارم انقلاب باشند.

وي افزود: ما معتقديم معلمان نبايد هيچ مشغله فكري و دغدغه معيشتي داشته باشند تا بوانند به تربيت نسلي انقلابي، شجاع و آگاه موفق شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تبريك ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي اظهار داشت: نهضت امام خميني(ره) يك نهضت فاطمي بود. عزت امروز ملت ايران مرهون فداكاري هاي امام خميني(ره) فرزند برومند حضرت زهرا(س) است.

وي با بیان اینکه امروز زنان ايران، افتخار زنان جهان اسلام بوده و در اوج آزادي و سرافرازي و بالندگي هستند اضافه کرد: زنان ايران با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) در همه صحنه‌هاي زندگي و حيات اجتماعي حضور دارند و نقش تاريخي خود را در صيانت از انقلاب دوش به دوش مردان ايفا مي‌كنند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد فضاي انتخابات شوراها و رياست جمهوري گفت: خوشبختانه پس از تجربه گرانسنگ انتخابات سال 88 مردم در برابر ترفند نبرد نرم دشمن و سربازگيري استكبار جهاني از اردوگاه انقلاب آگاهي لازم را دارند. وی افزود: فتنه و انحراف اگر دست به اقدامات نخ‌نما شده بزنند دستشان براي مردم رو شده است؛ مردم يك انتخابات سالم و آرام مي‌خواهند تا بتوانند در اين فضا اصلح را بر اساس معيارهاي ارزشي و انقلابي انتخاب كنند.

وي افزود: شوراي نگهبان هم با هوشمندي عمل خواهد كرد. لذا كساني كه بخواهند فتنه‌گري كنند در هر مقامي و مرتبتي باشند مردم آنها را طرد خواهند كرد.

حبیبی از علما و مراجع عاليقدر خواست در فرآيند انتخابات از ابتدا تا انتها هدايت كلي را داشته باشند و مردم را در انتخاب اصلح ياري نمايند.

وي با اشاره به برخي سخنان دوپهلو و اختلاف افكن رئيس جمهور در سفر به اصفهان و خوزستان اظهار داشت: شأن رئيس جمهور دو پهلو سخن گفتن و مطالب را به جهت تشويش اذهان مطرح كردن نيست.

وی ادامه داد: دولت امروز مسئوليت خطير برگزاري انتخابات را دارد و بايد از هر گونه قول و فعلي كه اين مسئوليت را مخدوش كند، پرهيز نمايد.

وی با بیان اینکه رئيس جمهور بايد از معرفي نامزد مورد نظر خود در سفرهاي استاني پرهيز كند اين يك تخلف آشكار از قانون است تصریح کرد: كساني كه بخواهند رقابت‌ها را از حوزه اخلاق، نقد منصفانه و ارزيابي هوشمندانه خارج كنند و يك فضاي تنازع پديد آورند فقط خدمت به دشمن مي‌كنند و مردم اين حركات را در وقت خود پاسخ معقول خواهند داد.

حبیبی تصریح کرد: مهمترين پاسخ مردم، گزينش اصلح است كه در آن ترديد نمي‌كنند. مردم در اين گزينش در مسير قانون حركت خواهند كرد و به كسي اجازه نمي‌دهند از خط قرمز قانون عبور كند.

حبيبي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حمايت 80 كشور جهان از طرح ايران براي خلع سلاح جهان تصریح کرد: جامعه واقعي جهاني را ديدگاه 80 كشور جهان در مورد خلع سلاح هسته‌اي تشكيل مي‌دهد.

وی افزود: 5 كشور اتمي جهان به دروغ نام خود را «جامعه جهاني» گذاشتند و با سياستهاي تجاوزكارانه به جمهوري اسلامي ايران فعاليت هاي مخرب و وحشتناك هسته‌اي خود را در توليد و تكثير سلاحهاي كشتار جمعي بويژه سلاحهاي هسته‌اي پنهان كرده‌اند.

وی اضافه کرد: اكنون سرانگشت اشاره 80 كشور جهان متوجه آنهاست. آنها بايد سلاحهاي خود را منهدم كنند و به جامعه جهاني قول دهند از كاربرد سلاحهاي هسته‌اي عليه هيچ كشوري استفاده نخواهند كرد.

وي در ادامه اظهار داشت: آمريكا در اجلاس ژنو منزوي شد. اسرائيل به عنوان صاحب صدها كلاهك هسته‌اي به عنوان تهديدي براي صلح منطقه و جهان شناسايي شد و اين دستاورد بزرگي بود كه 80 كشور عضو غيرمتعهدها شجاعانه به آن قيام كرده‌اند.

حبیبی با اظهار تأسف از كاربرد سلاح شيميايي در سوريه توسط تروريستها گفت: غرب به ويژه آمريكا تروريستها را مجهز به سلاح شيميايي كرده است. تا با آن به قتل عام شهروندان سوري بپردازد. استفاده از سلاح شيميايي نشان مي‌دهد غرب در حمايت از تروريستها به آخر خط رسيده است.

وی افزود: ارتش سوريه در حال غلبه كامل بر تروريستهاست و اجازه نمي‌دهد اين جنايت تاريخي ابعاد وسيع‌تري به خود بگيرد. كشورهاي اسلامي كه در تجهيز تروريستها مشاركت دارند بدانند مردم سوريه همچنان به عنوان ركن اصلي مقاومت در منطقه در برابر صهيونيستها قرار دارند و خنجري كه از پشت به آنها فرود آمده را به زودي در خواهند آورد و خائنين به ملت را به مجازات مي‌رسانند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنين پيروزي ائتلاف مالكي در عراق در انتخابات شوراها را تبريك گفت و تصریح کرد: اين اولين انتخابات بدون حضور اشغالگران است؛ مردم انتخاب خود را كرده‌اند و نشان داده‌اند از دولت مالكي راضي هستند. دولت هم بايد وقت خود را صرف بازسازي زيرساخت‌هاي آسيب ديده از حضور اشغالگران و تروریستها كند تا اين رضايت كامل شود.

وی همچنين با اشاره به آزادي پروفسور مجتبي عطاردي دانشمند ايراني كه بيش از دو سال در زندانهاي آمريكا به ناحق بازداشت بود گفت: دستگيري و زنداني پروفسور عطاردي به بهانه‌اي واهي از مصاديق بارز نقض حقوق بشر است. امروز آمريكاييها ناچار شدند اعتراف كنند او بي گناه بوده و لذا او را آزاد كردند. اما اين آزادي نمي‌تواند جبران خسارت نقض حقوق بشر باشد. ما اصل دستگيري ايشان را محكوم مي‌كنيم و از مجامع بين‌المللي خواهان پيگيري اين امر هستيم.

حبیبی همچنین در پايان از وزارت كشور خواست كه هر چه زودتر هيأت‌هاي اجرائي انتخابات رياست جمهوري را تشكيل دهد.

۱۳۹۲/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...