نسخه چاپی

صدقياني با اشاره به جلسه شب گذشته تاكيد كرد:

اصرار شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بر كاندیداتوری خاتمی

یك عضو مجمع نیروهای خط امام(ره) ابراز عقیده كرد: آرزوی اصولگرایان این است كه كسی چون سیدمحمد خاتمی یا هاشمی رفسنجانی رییس‌جمهور شود.

به گزارش نما حجت‌الاسلام والمسلمین صدقیانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به نشست شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، با تاکید بر موضع پیشین این شورا مبنی بر حمایت از کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: طیف وسیعی از اصولگرایان حتی اگر به زبان هم نیاورند آرزویشان این است که کسی همچون آقای خاتمی یا آقای هاشمی رییس‌جمهور شود.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه دیشب بر موضع پیشین خود یعنی حمایت از نامزدی آقای خاتمی یا آقای هاشمی تاکید کرد و منتظریم ببینیم این بزرگواران چه تصمیمی خواهند گرفت.

این عضو مجمع نیروهای خط امام(ره) درباره افزایش احتمال کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی یا هاشمی رفسنجانی نیز گفت: من شخصا نسبت به گذشته امیدوارترم اما باید ببینیم تصمیم ایشان چه خواهد بود.

صدقیانی درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اظهار کرد: ثبت‌نام‌ها انجام شده و بر اساس بیانیه‌ای که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه داد و برای ثبت‌نام در شوراها دعوت کرد، خوشبختانه این کار به خوبی انجام گرفت و ما پس از تایید صلاحیت‌ها لیست خود را ارائه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، مجمع نیروهای خط امام به دبیرکلی سیدهادی خامنه‌ای از هفته گذشته ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را بر عهده گرفته است.

۱۳۹۲/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...